جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 01:32:03 GMT
کد خبر : 78389       تاریخ : 1401/10/18 12:39:45
اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد
آیت الله سید احمد خاتمی در اجتماع بزرگ مردم قم:

اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور گسترده طلاب در این تجمع و عرصه های مختلف دفاع از انقلاب بیان کرد: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

به گزارش  مبشرین، آیت‌الله سید احمد خاتمی، ظهر امروز در اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم که در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تا آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم و تا آخرین نفس عقب نشینی نداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیام این اجتماع به دنیا این است که امام ما و رهبر انقلاب اسلامی ایران،مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است افزود: همانگونه که مردم قم در حمایت از مرجعیت پیشگام هستند، در چهار دهه گذشته نیز همیشه پشتیبان ولایت و آرمان های اسلامی بوده اند و از این به بعد نیز خواهند بود.

آیت الله خاتمی در ادامه اظهار داشت: مسئله ما در این اجتماع اهانت و هتاکی روزنامه ای ورشکسته و کوچک نیست؛ بلکه مسئله این است که تمام استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی در برابر ایران اسلامی با همه توان و ابزارهای خود ایستاده اند.

وی در ادامه به آغاز جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان کرد: این جنگ سیاسی و اقتصادی بی‌سابقه نیست و از آغاز اسلام این جنگ ترکیبی علیه اسلام وجود داشته است و از تخریب پیغمبر (ص) شروع شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن اشاره می‌کند که آن‌ها پیامبر (ص) را کذاب، ساحر، مسحور، مجنون می‌خواندند و پیامبر (ص) از آنجا به شعب ابی‌طالب رفت و تحریم اقتصادی شد و از آنجا حتی توطئه ترور پیامبر(ص) را هم کشیدند.

وی افزود: علیه پیامبر اکرم (ص) و اسلام توطئه کردند و هدف آن‌ها این بود که می‌خواستند سفره دین را جمع کنند و قرآن می‌فرماید که تا قیامت این چنین است که کفار و دشمنان دست از سر شما بر نخواهند داشت و در صحنه باشید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به حضور گسترده طلاب در این تجمع و عرصه های مختلف دفاع از انقلاب بیان کرد: دنیا بداند اگر دین و اسلام و تشیع به خطر بیفتد این جمعیت همه به مصاف خواهند رفت و جانشان را فدای اسلام خواهند کرد.

وی اظهار کرد: خروجی آن همه توطئه علیه پیامبر (ص) چه شد؟ در آغاز پیامبر دو مرید یعنی امیرالمؤمنین (ع) حضرت خدیجه را داشت اما چه شد؟ امروز یک میلیارد ۵۰۰ میلیون نفر با افتخار می‌گویند «أَشْهَدُ آن لَا إِلٰهَ إِلَّا ٱللَّٰهُ » و «اشْهَدُ آن مُحَمَّداً رَسُولُ اللّه».

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نشریه‌ای که این جنایت را مرتکب شده است چندی پیش به مقام شامخ نبی اکرم (ص) اهانت کرد، گفت: این نشریه مهم نیست؛ اما آنچه مهم است حمایت دولت فرانسه از آن نشریه به بهانه آزادی بیان است، آزادی بیانی که هیچ کسی نمی‌تواند راجع به هولوکاست سخن بگوید.

وی اظهار کرد: اسم این را آزادی بیان می‌گذارند، اما این دروغ است به اسم آزادی بیان به پیامبر (ص) توهین می‌کنند، به رهبر ملتی اهانت می‌کنند که جانباز است، رهبری اهانت می‌کنند که رزمنده قبل و بعد از انقلاب است، به رهبری اهانت می‌کنند که یکپارچه عشق به مردم است و راه امام (ره) را دنبال کرده و می‌کند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اغتشاشات سه ماه اخیر گفت: این ها اعتراض نبود بلکه اغتشاش بود زیرا طبق قانون اساسی اعتراض در کشور ما آزاد است؛ اما این ها به بهانه اعتراض اغتشاش کردند و هرکسی که این اغتشاشات را اعتراض بخواند اغتشاش دیگری است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: آیا در کشورهای اروپایی در اعتراضات‌شان تورات و انجیل را می‌سوزانند؟ اما این ها قرآن سوزاندند، مسجد را سوزاندند و نامش را اعتراض گذاشتند اما در کدام کشورهای اروپایی به کلیسا حمله کردند؟

وی با تأکید بر اینکه هر چه اهانت شما بیشتر شود ارادت مردم بیشتر خواهد شد، عنوان کرد: پیام سریع این اجتماع کم نظیر حوزوی این است که یک کلمه به دنیا و به پادوهای داخلی آمریکا، صهیونیست ها و انگلیس می‌گوییم که این جمعیتی که اینجا آمده‌اند به فضل خدا پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند و خداوند ان شاءالله این توفیق را به مردم عنایت کند که پرچم را به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بسپاریم.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=78389

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402