جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 14:20:21 GMT
کد خبر : 78407       تاریخ : 1402/02/14 22:56
خط‌ و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

خط‌ و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش‌بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سوال که نابودی اسرائیل را چه زمانی خواهیم دید؟، گفت: قطعا به حول و قوه الهی ۲۵ سالی که حضرت آقا برای نابودی اسرائیل تعیین کرده اند بر روی زمین نخواهد ماند و بنابر فرموده رهبر انقلاب خودشان هم عجله دارند.

به گزارش مبشرین، سردار قاآنی شب گذشته در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه های فراموش شده ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد.

وی ابراز داشت: مقاومت جزو موضوعات زیرساختی برای مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می توانند کار را به اتمام برسانند و بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را عوض می کنند.

 

تصاویر / حضور سردار قاآنی در جمع نمایندگان طلاب

 

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان ساخت: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی مسیر عزت و سربلندی جامعه اسلامی را مشخص کردند که باید برای دفاع از ارزش های خود بایستیم و مقاومت کنیم.

سردار قاآنی بیان داشت: اگر کسی از ما بپرسد بالاترین دستاورد در جنگ چه بود؟ اعلام می کنم بالاترین دستاورد جنگ، انسان سازی بوده است؛ امام راحل جنگ را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرد و انسان هایی که در جنگ ساخته شدند، در هیچ دانشگاهی نمی توانستند ساخته شوند.

وی با اشاره به مقابله های ایران با اسرائیل، اظهار داشت: ایران اسلامی مدافع مظلوم است و حوادث مهمی را پشتیبانی کرده است و امروز اسرائیل به ذلت افتاده است.

فرمانده سپاه قدس ابراز داشت: اسرائیل در حال حاضر به نقطه ای از ذلت رسیده که دور تا دور خود را سیم و رادار قرار داده تا کسی وارد حریم او نشود.

خط و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

سردار قاآنی خاطرنشان ساخت: امروز به حول قوه الهی و به برکت حرکت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت، بعضی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می شود که رسانه های آنان تلاش بر عدم بیان آن دارند.

وی بیان داشت: قبل از مسلح شدن کرانه باختری هر ساله به اندازه انگشتان دو دست هم عملیات نمی شد؛ اما امروز جوانان باغیرت فلسطینی با درس گرفتن از این فرهنگ در عین حالی که در تمام عملیات ها برآورد شهادت دارند؛ اما جانانه وارد میدان می شوند و ترسی از شهادت ندارند.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه قدس هدف نهایی نیست؛ بلکه قدس هدف واسط است، اظهار داشت: امروز جوانان فلسطینی رژیم صهیونیستی را ذلیل کرده اند و این رژیم جنایتکار در هیچ زمانی به این اندازه ذلیل نشده بود.

سردار قاآنی ابراز داشت: بحمدالله واژه مقدس مقاومت، واژه ای است که دشمنان سرسخت اسلام هم به آن معترفند و جالب است که بدانید اصل مقاومت را با واژه های دیگری در اصول جنگ خود اضافه نموده و صاحب نظران نظامی می نویسند که میدان نبرد را کسی برنده است که مقاومت بیشتری می کند و سلاح و پول، پیروزی نمی آورد.

وی خاطرنشان ساخت: عمده تحولات امروز منطقه، ریشه در مقاومت دارد و آمریکا هر روز عقب تر از روز قبل بوده و رو به اضمحلال است که نشانه های آن نمایان است.

فرمانده سپاه قدس بیان داشت: رهبر انقلاب بیان کرده اند که جوانان فلسطینی در قدس نماز خواهند خواند و ان شاءالله این سخن رهبر انقلاب محقق خواهد شد و با مقاومت و تشکیل بسیج جهانی سربازان جهان اسلام به سرانجام می رسد.

سردار قاآنی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان ساخت: سفر رئیس جمهور کشور به همراه وزرا به سوریه و حضور در دمشق، نشانگر اقتدار و موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که همگان به آن اذعان دارند.

سردار قاآنی بیان داشت: چند روز گذشته رئیس اتحادیه عرب بیان نمود که «بشار اسد در جنگ پیروز شد و اخراج سوریه از اتحادیه عرب اشتباه بود» که همه این پیروزی ها بر اثر مقاومت ایجاد شده است.

وی با اشاره به نبرد جمهوری اسلامی ایران با داعش، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با منطق صحیح در خارج از مرز خود به جنگ با دشمن پرداخت و نگذاشت این دشمنان وارد جمهوری اسلامی ایران شوند و اگر فرهنگ غنی نظام اسلامی و تجربه جنگ و مردان فداکاری چون سردار شهید سلیمانی نبودند، هیچ ارتشی در دنیا حریف آنان نمی شد.

فرمانده سپاه قدس ابراز داشت: جمهوری اسلامی در فشار و سختی است؛ اما محکم ایستاده و عزت خود را حفظ نموده و در اوج مشکلات، قدم به قدم جلو می رود.

سردار قاآنی خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی محکم و با عزت و احترام است و امروز همه از آمریکا و اسرائیل گرفته تا ناتو و ... بسیج شده اند تا جمهوری اسلامی را تخریب کنند.

فرمانده سپاه قدس اظهار داشت: حاصل مقاومت مردم در صحنه های گوناگون، عزت و احترامی است که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است.

خط و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

سردار قاآنی ابراز داشت: ایران اسلامی جواب پُرروگری های اسرائیل را حتی بر روی آب هم می دهد و به کَشتی آنان هم رحم نمی کند و بسیار دقیق آن را مورد حمله قرار می دهد.

وی خاطرنشان ساخت: انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده و در این انتقال، کشوری همچون چین که تا سال ۲۰۳۲ نمی خواست وارد این انتقال قدرت شود و فقط به دنبال مسائل اقتصادی بود نیز وارد شده که از علائم انتقال قدرت از غرب به شرق است و در این انتقال قدرت، جمهوری اسلامی باید جایگاه خود را پیدا کند و به حول قوه الهی پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس بیان داشت: عنان فکری مردم در دست روحانیت است و شما قدرتی دارید که می توانید خط فکری مقاومت را در جامعه گسترش داده و تبیین نمایید.

سردار قاآنی در بخش دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که موضع ایران در قبال تحرکات آذربایجان چیست؟ اظهار داشت: نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که نابودی اسرائیل را چه زمانی خواهیم دید؟، ابراز داشت: قطعا به حول و قوه الهی ۲۵ سالی که  حضرت آقا برای نابودی اسرائیل تعیین کرده اند  بر روی زمین نخواهد ماند و بنابر فرموده رهبر انقلاب خودشان هم عجله دارند.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به سوالی درباره یمن، خاطرنشان ساخت: وضعیت جبهه مقاومت در یمن بسیار مناسب است و جنگ بسیار خوبی را انجام داده اند؛ اما ایران اسلامی در موضوع جنگ یمن، حمایت از تصمیم خودشان انجام داده و دخالتی در آن نداشته است.

سردار قاآنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتقام خون سردار سلیمانی گرفته خواهد شد؟، بیان داشت: بخشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر انتقام خون حاج قاسم همچون اخراج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه انجام شده است؛ اما سبک جمهوری اسلامی ایران متناسب با خود است و انتقام گیری را دنبال خواهد کرد و امروز زندگی بر کسانی که این کار را انجام داده اند، تنگ شده است.

وی به یکی از روحیات حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم با روحیه اخلاصی که داشت، بزرگ شد و همگان باید این راه را از ایشان فرا گرفته و ادامه دهند.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به این سوال که روحانیت چه کمکی می تواند به سپاه قدس داشته باشد؟ ابراز داشت: روشنگری مردم در موضوع مقاومت از کارهایی است که روحانیت به خوبی می تواند انجام دهد.

خط و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

همچنین در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیرمقدم به سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس به آیه ۲۰ سوره توبه اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ / آنها که ایمان آوردند ، و هجرت کردند ، و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند ، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند!».

وی ابراز داشت: علما، اساتید و طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قریب به ۲۰۰ نفر از فرهیختگان و نخبگان را برای نمایندگی خود انتخاب نمودند تا به عنوان نمایندگان طلاب و فضلا انجام وظیفه نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب، مجمعی علمی و بالنده است که در تطورات تاریخ او فعالیت هایی همچون ستاره آسمان می درخشد که قوت قلبی برای ماست.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: امروز مجمع نمایندگان طلاب، جهاد تبیین را وظیفه خود دانسته و مطالبات رهبر معظم انقلاب را پیگیری می نماید.

خط و نشان سردار قاآنی برای اسرائیل: قطعا پیش بینی رهبر انقلاب درباره رژیم صهیونیستی بر روی زمین نخواهد ماند

وی اظهار داشت: هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در دیدارهایی که با مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه، اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه داشته، تذکرات این بزرگان را شنیده و نکات و مطالبات طلاب را برای این بزرگواران بیان کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: این مجمع، رهبر معظم انقلاب را باور داشته و ایشان را روح عقیده خود می داند؛ ما عزیزانی را در این مجمع داریم که جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده شهدا و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم بوده و همگان پشتیان رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خاطرنشان ساخت: ما تشنه دیدار با رهبر معظم انقلاب هستیم و امیدواریم سردار قاآنی این درخواست ما را به ایشان برسانند.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=78407

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402