پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 21:33:55 GMT
کد خبر : 68604       تاریخ : 1400/02/05 06
برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش مبشرین، به فاصله کمتر از چهار روز تا برگزاری نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت، جلسه ستاد آزمون روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه به منظور بررسی آخرین وضعیت و نیز تمهیدات در نظر گرفته شده برگزار می شود.
نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت روزهای هشتم، نهم و دهم(چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه) هفته جاری به صورت مجازی برگزار می شود. همچنین مرحله آزمایشی این آزمون نیز روز سوم اردیبهشت ماه به اجرا در آمد.
آزمون سراسری قرآن و عترت امسال برای اولین بار و با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می شود. در این آزمون بیش از 120 هزار نفر  به مراجعه به سامانه ثبت نام، موافقت خود با حضور در این آزمون را اعلام کردند. در روز تعیین شده همه شرکت کنندگان در تمامی رشته ها می توانند در آزمون شرکت کنند و نوبت بندی خاصی اعمال نخواهد شد.


از جمله نکاتی که داوطلبان باید مدنظر داشته باشند این است که سوالات به صورت سوال به سوال نمایش داده خواهد شد و امکان بازگشت به سوال قبلی وجود ندارد، زمان پاسخگویی هر سوال مختص همان سوال بوده و در صورتی که در زمان مقرر پاسخی انتخاب نشود، سوال بدون جواب ثبت شده و خودکار سوال بعدی نمایش داده خواهد شد.  در صورتی که در هرکدام از سوالات با خطای اینترنت مواجه شد ابتدا نسبت به اتصال خود به اینترنت اطمینان حاصل نموده و سپس نسبت به بارگذاری مجدد صفحه اقدام نمایید.


 توجه داشته باشید صرفاً در زمانهای اعلام شده امکان شرکت در آزمون وجود خواهد داشت و خارج از این بازه به هیچ وجه امکان شرکت در آزمون وجود ندارد. سوالات آزمون برای داوطلبان زیر12  سال و نابینایان در رشته های حفظ هم به صورت متنی و هم به صورت صوتی بارگذاری خواهد شد.
نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بصورت مجازی و از طریق سایت WWW.quranedu.ir https:// برگزار می شود./شبستان


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=68604

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402