جمعه 7 اردیبهشت سال 1403 Fri, 26 Apr 2024 02:48:33 GMT
کد خبر : 66688       تاریخ : 1399/12/03 07:13
حجت الاسلام دشتی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر شد

حجت الاسلام دشتی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر شد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ در استان بوشهر با هماهنگی صورت گرفته با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با ریاست حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر تشکیل شد.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، روز یکشنبه (3 اسفند) هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال جار به صورت وبیناری برگزار شد.

 

«آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر» در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع و ضرورت پیگیری های بهتر در راستای اجرای مسائل فرهنگی در مرکز استان بوشهر با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر تشکیل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: این شورا با ریاست حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر و نائب رئیسی فرماندار تشکیل می شود.

 

آیت الله صفایی بوشهری به اهداف تشکیل این شورا اشاره کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل شورای فرهنگی عمومی شهرستان بوشهر تسریع در اجرای مصوبات فرهنگی و ارتقا سطح فرهنگی شهرستان بوشهر می باشد.

 

وی به وظایف تعریف شده برای این شورا پرداخت و ادامه داد: این شورا وظیفه دارد به صورت فصلی نشستی را با حضور امامان جمعه و بخشدار ها برگزار کند و مسائل فرهنگی شهرستان را پیگیری نماید.

 

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: این شورا وضیفه دارد به صورت جد آسیب شناسی مسائل فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد و نقاط قوت و همچنین فرست های پیش رو را شناسایی کند و گزارشات عملکرد خود را به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه دهد.


 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=66688

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402