جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 10:28:26 GMT
کد خبر : 64277       تاریخ : 1399/10/21 12:12
جشنواره چلچراغ آسمانی با هدف ترویج معارف قرآن در حال برگزاری است
به همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد؛

جشنواره چلچراغ آسمانی با هدف ترویج معارف قرآن در حال برگزاری است

دومین جشنواره "چلچراغ آسمانی" با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن وعترت و زمینه‌سازی برای تولید و توزیع آثار هنری-رسانه‌ای در فضای مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، فراخوان دومین دوره جشنواره قرآنی چلچراغ آسمانی در حالی اعلام شده که بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌اند و برخی نیز تعطیل شده‌اند.

برخی از چهره‌های فرهنگی و قرآنی کشورمان در حمایت از این جشنواره با قراردادن پوسترها و تیزرهای جشنواره چلچراغ آسمانی در صفحات اجتماعی‌شان از این رویداد قرآنی حمایت کردند.

احمد ابوالقاسمی مدرس و قاری پیشکسوت قرآن سرشناس‌ترین چهره قرآنی کشورمان است که با انتشار پوستر جشنواره در صفحه اجتماعی‌اش از این جشنواره حمایت کرد. او که خود یکی از فعالان فضای مجازی است دغدغه‌های زیادی برای حضور فعالان قرآنی در عرصه‌های مجازی و اجرای طرح‌های قرآنی در بستر شبکه‌های اجتماعی دارد.

یکی دیگر از چهره‌هایی که از جشنواره چلچراغ آسمانی حمایت کرده است، حامد علیزاده دارنده مقام اول مسابقات بین‌المللی مالزی در سال ۱۳۹۶ است. او چهره نام‌آشنا و قاری پرطرفداری است که به دلیل نوع اجرای تلاوت‌هایش، همیشه در معرض توجه است.

چهره‌های قرآنی دیگری نیز از این جشنواره حمایت کردند. از محمود نوروزی حافظ کل قرآن و قاسم مقدمی و محمدرضا پورزرگری و مهدی غلام‌نژاد قاریان بین‌المللی قرآن تا هادی صلح‌جو مجری رسانه ملی و استاد محسن موسوی‌بلده مدرس پیشکسوت قرآن در این فهرست جای می‌گیرند.

ثبت‌نام در این جشنواره از ۱۵ آذرماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. متقاضیان جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به نشانی QuranFestival.ir و یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس aghighfamily@ مراجعه نمایند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=64277

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402