جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 11:29:34 GMT
کد خبر : 64133       تاریخ : 1399/10/17 01:11
رزمندگان سپاه مرد میدان هستند/ دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود
فرمانده کل سپاه پاسداران:

رزمندگان سپاه مرد میدان هستند/ دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رزمندگان سپاه همان‌گونه که در مقابل دشمن ایستاده‌اند به هم‌وطنانمان هم خدمت می‌کنند بنابراین هم مرد میدان امنیت و هم مرد میدان خدمت هستند.

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: اراده ما شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه کمر همت را برای امنیت خلیج‌فارس محکم بسته‌ایم افزود: دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود چراکه سطح تاکتیک‌مان را افزایش داده‌ایم.

سلامی بیان کرد: دشمن باید تسلیم اراده رزمندگان سپاه شود زیرا آنها اراده و ایمان خود را در مواجهه نزدیک با دشمنان و همه می‌دانند خشم و غضب این حافظان و پاسداران حریم دریا ماهرشدنی نیست.

وی تصریح کرد: دست رزمندگان سپاه روی ماشه است و همیشه آماده‌اند و در میدان نبرد حضور دارند و همچون شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانشان در دفاع از انقلاب و اسلام و کشور ایستاده‌اند.

سلامی اضافه کرد: ما به دوستانمان تأکید می‌کنیم با نهایت احترام و با نهایت ادب، بدون منت گذاشتن بر مردم به آنها خدمت‌رسانی کنند و حتی منت مردم را هم بکشند و ناز مردم را بخرند، ما خریدار ناز مردم هستیم.

وی با بیان اینکه از همکارانم می‌خواهم که به مردم خدمت و به این خدمت افتخار کنند گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به مردم و محرومان نیست، مردم ولی‌نعمت و اربابان ما هستند، این‌ها شعار نیست واقعیت است، به این واژه‌ها افتخار می‌کنیم و دوست داریم این‌گونه باشیم که می‌گوئیم، ما هرچه که داریم از بند کفش تا لباس، وجود جان و آبروی ما برای این ملت است.

سلامی بیان کرد: از فرمانده عزیز و بااحساس نیروی دریایی و فرماندهان عزیز این نیرو و آحاد رزمندگان نیروی دریایی که در سواحل و جزایر کمر و در دریا کمر همت را برای امنیت محکم بسته‌اند، همچنین عزیزانی که در ساخت و تجهیز این بیمارستان زحمت‌کشیده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما تا آخر می‌ایستیم و ملتمان را در همه‌جا همراهی می‌کنیم خاطرنشان کرد: امروز که این بیمارستان به نام حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌شود، تنها برای خدمت‌رسانی به پاسداران و خانواده‌های آنها نیست بلکه همه مردم در دایره خدمت سپاه هستند و ما فدایی همه هستیم و بدون رضایت مردم از خودمان راضی نیستیم.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=64133

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402