جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 05:07:59 GMT
کد خبر : 57286       تاریخ : 1399/07/16 25:35:3
انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» به یاد « شهید حاج قاسم سلیمانی»

انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» به یاد « شهید حاج قاسم سلیمانی»

مسئول گروه تبلیغی موسسه دانش بنیان مهاد رسانه، از انتشار نسخه دوم نرم افزار و بازی موبایلی « کودکان اربعین»، با تغییرات زیاد و اضافه شدن بازی‌ها و امکانات جدید در کافه بازار خبر داد.

به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، «اسلام نطاق» از انتشار نسخه دوم نرم افزار و بازی موبایلی « کودکان اربعین»، با تغییرات زیاد و اضافه شدن بازی‌ها و امکانات جدید در کافه بازار  خبر داد و گفت:  این بازی که متبرک به یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی شده، کودکان را در قالب یک بازی خاطره‌انگیز در مسیر پیاده روی اربعین از مرحله آماده شدن برای سفر تا موکب داری، پذیرایی از زائرین و...  همراهی می‌کند.

 

مسئول گروه تبلیغی موسسه دانش بنیان مهاد رسانه با اشاره راه اندازی پویشی در همین خصوص عنوان کرد: استودیو بازی‌سازی مهاد علاوه بر انتشار نسخه دوم بازی کودکان اربعین، پویش «موکب کودکان اربعین» با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، را در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: در این نرم افزار یک بخش ویژه مسابقه نیز در نظر گرفته شده است با عنوان «لبیک یا حسین»، با موضوع «شیوه سفر کودکان در پیاده روی اربعین»؛   همچنین پویش«موکب کودکان اربعین» با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، نیز راه‌اندازی شده که کودکان با شبیه‌سازی یک موکب اربعینی که مزین به عکسی از حاج قاسم سلیمانی است در فضای خانه‌شان، تا 25 مهرماه فرصت دارند عکس و فیلم هایی از موکب های خود و همچنین پاسخ های مسابقه «لبیک یا حسین(ع)» را برای شرکت در بخش پویش و مسابقه ارسال کنند.

مسئول گروه تبلیغی موسسه دانش بنیان مهاد رسانه با اشاره به اتفاقی ویژه عنوان کرد: قرار است به کاربران این بازی که در جدول رتبه‌بندی بازی دارای بیشترین امتیاز و پرچم باشند و همچنین به بهترین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی از پویش ملی موکب کودکان اربعین از طرف تولیت حرم امام حسین (ع)، حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (سلام الله علیه)، همچنین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضرت احمد بن موسی(ع)،  جوایز خاص و متبرکی از جمله 72 نگین انگشتری حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت رضا(ع)، غذای متبرک آستان حرم های مطهر اهداء شود.

وی گفت: علاقه مندان جهت دریافت و نصب این نرم افزار لازم است به کافه بازار و یا لینک:   https://cafebazaar.ir/app/com.mehadgamesstudio.arbaeen_kids3  مراجعه نمایند.

گفتنی است، شبکه پویای صدا و سیمای جمهوری اسلامی، شبکه شاد آموزش و پرورش، کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات و آستان مقدس حرم های مطهر حضرت آل الله(ع) در تولید، اجرا و تبلیغ این نرم افزار موبایلی مشارکت داشته اند.

[انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» به یاد « شهید حاج قاسم سلیمانی»] [انتشار نسخه دوم بازی موبایلی «کودکان اربعین» به یاد « شهید حاج قاسم سلیمانی»]


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=57286

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402