جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 07:24:52 GMT
کد خبر : 56125       تاریخ : 1399/06/17 12:12
نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه تولید و عرضه شد + دانلود رایگان

نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه تولید و عرضه شد + دانلود رایگان

نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه با هدف تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مربوط به آن در ۶ فصل تولید و عرضه شد.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان؛ نرم‌افزار اندرویدی حکومت صالحان‌(ولایت فقیه)، با هدف تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مربوط به آن در ۶ فصل به‌همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور (نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

نرم‌افزار اندرویدی حکومت صالحان با هدف آشنایی، تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات در ۶ فصل شاملِ آیات ولایت، مقالات، پرسش و احکام، پایان‌نامه، معرفی کتاب و نگارخانه، به ارائه محتوا می‌پردازد.

یادآور می‌شود، متن آیات مربوط به ولایت به همراه ترجمه، تفسیر و ترتیل، ارائه مقالات منتشرشده با موضوعات گوناگون درباره آثار و الگو‌های ولایت‌مداری، بایسته‌های ولایتمداری، مشروعیت، ولی فقیه و حفاظت از منافع ملی، ولایت و ولایتمداری از دیدگاه شهید مطهری، پاسخ به سؤالاتی درباره ابعاد مدیریتی ولایت فقیه، اعلمیت، ولی فقیه، اثبات، ولی فقیه با دلیل ساده، ولایت فقیه کلامی یا فقهی؟ و ارائه احکامی همچون اطاعت از حکم، ولی فقیه، التزام به ولایت فقیه و التزام به ولایت ائمّه معصومین، مقدم شدن نظر، ولی فقیه یا مرجع تقلید، ارائه چکیده پایان‌نامه‌هایی در مورد ولایت فقیه، دموکراسی در نظام ولایت فقیه، ولایت و گونه‌های آن از نظر شیعه، مقایسه نظام دموکراتیک و نظام ولایت فقیه از دیدگاه فطرت انسانی و معرفی کتب منتشرشده درباره ولایت فقیه از جمله محتوای ارائه شده در این نرم افزار اندرویدی است.


همچنین، در بخش نگارخانۀ نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه نیز امکان دسترسی به تصاویر مختلف از امام خمینی رحمه الله و مقام معظم رهبری مد ظله العالی به همراه فیلم و نماهنگ، برای کاربر فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت رایگان نرم‌افزار حکومت صالحان (ولایت فقیه)، اینجا کلیک کنید.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=56125

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402