پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 23:37:19 GMT
کد خبر : 44769       تاریخ : 1398/05/09 12:25:28
۱۳ مرداد؛ آغاز پخش مرحله فینال مسابقه «اسرا»

۱۳ مرداد؛ آغاز پخش مرحله فینال مسابقه «اسرا»

تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی اسرا از آغاز پخش مرحله فینال این مسابقه از روز ۱۳ مردادماه خبر داد.

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا: سیدوحید مرتضوی، مجری و تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «اسرا»،  از برگزاری مرحله فینال این مسابقه خبر داد و گفت: هم‌اکنون بخش فینال مسابقه، که در حسینیه تاریخی امینی‌ها شهر قزوین اجرا و ضبط شد، در حال تدوین است و پخش آن نیز از روز ۱۳ مردادماه در شبکه قرآن و معارف سیما آغاز می‌شود.
 
مرتضوی با اشاره به اینکه مرحله نیمه‌نهایی مسابقه شامگاه یکشنبه، ششم مردادماه با رقابت شرکت‌کنندگان در بخش قرائت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل به پایان رسید، تصریح کرد: اسامی فینالیست‌های این دوره روز ۸ مردادماه از طریق آنتن شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد.
 
وی اظهار کرد: پخش فینال این دوره از مسابقات قرائت تقلیدی با حضور ۲۲ نفر راه‌یافته به این مرحله، از ۱۳ مردادماه آغاز و مخاطبان این برنامه روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شاهد این رقابت‌ها خواهند بود.
 
یادآور می‌شود، در سری هشتم مسابقه تلویزیونی اسرا بیش از ۵۰۰ فایل معرفی و تلاوت از سراسر ایران به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که ۲۹۰ نفر در مرحله مقدماتی و ۱۰۵ متسابق در مرحله نیمه‌نهایی به رقابت پرداختند که در نهایت این رقابت‌ها با ۲۲ نفر در مرحله فینال از ۱۳ مردادماه جاری دنبال می‌شود.

  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44769

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402