جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 22:04:05 GMT
کد خبر : 9981       تاریخ : 1396/05/20 11:39
تقدیر ستاد آستان قدس رضوی از مردم استان بوشهر

تقدیر ستاد آستان قدس رضوی از مردم استان بوشهر

مسوول شبکه جوانان رضوی و دبیر کمیته فرهنگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در پیامی از حضور مردم و همراهی با کاروان زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت تقدیر کرد.

به گزارش مبشرین، پیام تقدیر دبیر کمیته فرهنگی آستان قدس رضوی در استان از مردم به قرار ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علیٰ علیِ بْنِ موسَی الرِضَا المرتضی بِعَدَدَ ماٰ اَحاطَهَ به عِلمُهْ
 
 « در سال ۹۵ با وجود اینکه کشور دچار مشکلات اقتصادی بود ولی ملّت ایران از دو جهت خوش درخشید؛
... جهت دوّم، پایبندی مردم به مسائل ایمانی و دینی بود. امسال به گزارش مورد اطمینانی که از سراسر کشور در ماه مبارک رمضان، در ماه محرّم و ماه صفر و بقیّه ی مراسم دینی داده شد، شور و حضور و دل‌بستگی مردم به مسائل ایمانی، از همیشه بیشتر بود.»
بیانات مقام معظم رهبری 1396/1/1 در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی
مردم ولایتمدار استان بوشهر
سلام علیکم
دهه کرامت سال 1396 ، روزهایی سراسر شور و اشتیاق در استان بوشهر ، نگارستان ایران بود. شما مردم استان چه زیبا صحه گذاشتید بر کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر درخشش مردم در پایبندی به مسائل ایمانی و دینی؛ اتفاقی که از منظر معظم له نشانه پیشرفت روزافزون معنویت در جامعه اسلامی است. حضور کاروان فرهنگی تبلیغی زیر سایه خورشید برای دهمین سال در سطح استان بوشهر با شعار به تو اقتدا می کنم و اجرای بیش از300 دیدار و جشن و برنامه در اقصی نقات استان و عشق و دلدادگی مردم  ، نقش و نگاری بی نظیر از ترویج معارف رضوی و تزریق معنویت را به نمایش گذارد. بر خود فرض میدانم از تک تک افرادی که در برنامه های کاروان حضور یافتند و دل و جانشان را به صحن و سرای رضوی پیوند زدند ، تقدیر و تشکر نمایم.
اجرای این حجم سنگین برنامه ها و امکان زیارت از راه دور و تزریق معنویت بین رنگین کمان اقوام در استان بوشهر ، میسر نبود مگر به لطف الهی و مدد امام رئوف (ع) و تلاش خستگی ناپذیر و جهادگونه  تشکل های جوان و نوجوان در سطح استان . جا دارد از همه جوانان و نوجوانان مومن انقلابی همه شهرستان های استان که چند ماه خالصانه و عاشقانه تلاش نمودند ، اعضای کاروان اعزامی از مشهد مقدس که با سعه صدر ، کشیک ماندگاری را کیلومترها دورتر از حرم رضوی رقم زدند ، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم و معاونین ایشان، عوامل اجرایی خواهر و برادر در ستاد استان و شهرستان ها ، خادمیاران رضوی سطح استان ، دستگاه های اجرایی همکار با ستاد جشن ، نیروهای نظامی و انتظامی ، رابطین خبری شهرستان ها و اصحاب رسانه، صداوسیمای استان ،  رانندگان، عوامل تدارکات و پذیرایی و همه عزیزانی که به اندازه قدم و قلمی به شکوه جشن های دهمین دوره افزودند ، تقدیر و تشکر ویژه نمایم.  
امیدوارم همه تلاش های صورت گرفته در این بزرگترین عملیات فرهنگی کشور که در 1000 نقطه ایران اسلامی صورت گرفته ، مرضی رضای امام رضا(علیه السلام) قرار گرفته باشد و امام مهربانی ها در سه وعده گاهی که به شیعیانشان قول دادند ، دست همه ما را بگیرند.


اکبر قائدی
مسوول شبکه جوانان رضوی و دبیر کمیته فرهنگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر
مرداد ماه 1396


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=9981

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402