سه شنبه 28 فروردین سال 1403 Tue, 16 Apr 2024 13:23:45 GMT
کد خبر : 75294       تاریخ : 1401/05/12 11:33:56
هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) برگزار می شود

هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) برگزار می شود

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از برگزاری هشتمین دوره این کنگره در سال جاری خبر داد.

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام یوسف جمالی، ظهر امروز در دیدار اعضای دبیرخانه کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار داشت: برگزاری این کنگره طی سال های گذشته برکات خوبی را برای استان در عرصه پژوهشی و معرفی علمای بلاد استان داشته و آثار خوبی از سوی طلاب و روحانیون و نیز دانشجویان در موضوعات مختلف تولید شده است.

دبیر هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) رشد پژوهش در استان و موفقیت طلاب استان در عرصه های پژوهشی در سطح کشور را یکی دیگر از نتایج و ثمرات این کنگره عنوان مرد و افزود: علاوه بر این برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) باعث ارتباط و وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه شده است.

وی با اشاره به برگزاری این کنگره در سال جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره در نیمه دوم آذرماه سال جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه طلاب و دانشجویان و روحانیون می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه به چهار دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۵ آبان ماه سال جاری خواهد بود.

دبیر هشتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه سال گذشته ۳۵۰ اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است گفت: پس از ارزیابی آثار توسط داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۲۲ اثر به عنوان برتر و حدود ۳۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شد.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=75294

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402