جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 18:34:24 GMT
کد خبر : 69976       تاریخ : 1400/10/29 01
 دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه برنامه مناسبتی از صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود

دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه برنامه مناسبتی از صدا و سیمای بوشهر پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر گفت: این رسانه در دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته حال و آینده تدوین کرده است.

به گزارش مبشرین، سید حسین ناظر ظهر امروز در همایش سراسری و مجازی مدیران کل مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر و 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: رسانه صدا و سیما در معرفی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مهمی تدوین کرده است.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های ایام دهه فجر در شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، فضا مجازی افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در دهه فجر امسال 22 هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته حال و آینده دارد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه از 22 هزار دقیقه برنامه بیش از 50 درصد آن در رادیو پخش می‌شود خاطر نشان کرد: 10 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 11 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و یک هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه‌‌ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود .

ناظر، پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های زنده و ضبط شده رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل‌های قدیم و جدید و نگاه امیدوارانه و واقع‌گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از 22 هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای است.

 

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود : علاوه بر صدا و سیما، حدود 100 روزنامه، هفته‌نامه، خبرگزاری و پایگاه خبری اجتماعی، عملکرد کارگروه‌های 22 گانه ستاد دهه فجر و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=69976

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402