جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 11:57:37 GMT
کد خبر : 68634       تاریخ : 1400/02/05 01:28
استقبال کاربران از اذان‌گویی پلیس اهل کانادا

استقبال کاربران از اذان‌گویی پلیس اهل کانادا

انتشار ویدئویی از اذان‌گویی یک پلیس مسلمان برای مسجدی در استان آلبرتا کانادا در حالی که یونیفورم نظامی بر تن داشت با استقبال کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبه‌‌رو شده است.

به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه خبری الجزیره، مسجد اکرم جمعه در شهر کلگری استان آلبرتا کانادا ویدئویی را منتشر کرده است که در آن یک نیروی پلیس مسلمان این کشور در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در حال اذان گفتن برای نماز مغرب در این مسجد است.

این مسجد در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک آورده است: امروز ، جامعه مسلمانان در کلگری شاهد روزی تاریخی بوده است. برادر ما، نادر خلیل، سرباز پلیس کانادا روز جمعه در پوشش لباس فرم خود اذان مغرب را برای مسجد گفت.

سام نومورا، یکی از اعضای جامعه مسلمانان در این شهر اظهار کرد: اذان‌گویی یک پلیس مسلمان برای مسجد که اولین اتفاق در نوع خود در کشور کاناداست، بیانگر نقش مسلمانان کانادا در  دفاع از این کشور و امنیت شهروندان کانادایی است.

وی افزود: این امر نوعی حمایت اخلاقی از طرف نیروی پلیس فدرال برای مسلمانان کانادایی است که روزه می‌گیرند و نیز پیوندهای انسجام را بین همه گروه‌های یک جامعه مستحکم می‌کند./ایکنا

 
 
 

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=68634

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402