سه شنبه 28 فروردین سال 1403 Tue, 16 Apr 2024 19:59:05 GMT
کد خبر : 68616       تاریخ : 1400/02/05 16:16
برنامه‌های مصوب آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز

برنامه‌های مصوب آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز

اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مصوب و در قالب تفاهم نامه ای به امضای وزیر آموزش‌وپرورش، نماینده رئیس‌جمهور در امر نماز و رئیس ستاد اقامه نماز رسید.

به گزارش مبشریثن به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای آموزه‌های قرآنی، منویّات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در اجلاس‌های سراسری نماز؛ به‌ویژه اجلاس بیست و هفتم، بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوب هیأت وزیران، اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مصوب و به امضای محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش، محمدحسین رضایی؛ نماینده رئیس‌جمهور در امر نماز و حجت‌الاسلام محسن قرائتی؛ رئیس ستاد اقامه نماز، رسید.

توافق‌نامه‌ای با موضوع «ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز»با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، نماینده رئیس‌جمهور و رئیس ستاد اقامه نماز  به امضا رسید که بر اساس آن برنامه‌های مصوب وزارت آموزش‌وپرورش در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برای سال‌های 1400 و 1401 استخراج شود.

 برنامه‌های سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ وزارت آموزش‌وپرورش، از مفاد طرح جامع تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و پرورشی، مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش، تهیه و تدوین‌شده است.

با توجه به زیست‌بوم جدید و آیین‌نامه‌های مربوط در قالب جدول برنامه‌ریزی عملیاتی و همچنین دستورالعمل‌های مرتبط، پس از تصویب و امضای مسئولین و مراجع ذی‌ربط، از سوی بالاترین مقام مسئول برای واحدهای مجری ارسال می‌شود.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=68616

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402