چهارشنبه 5 اردیبهشت سال 1403 Wed, 24 Apr 2024 03:27:39 GMT
کد خبر : 68567       تاریخ : 1400/02/03 01
تبدیل مسجد «وادودارا» هند به مرکز ۵۰ تختخوابی در ماه رمضان

تبدیل مسجد «وادودارا» هند به مرکز ۵۰ تختخوابی در ماه رمضان

در میان افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا ، مسجدی در «وادودارا» هند به یک مرکز ۵۰ تختخوابی برای کمک به بیماران کرونایی تبدیل شده است.

به گزارش مبشرین به نقل از « timesnownews»، در میان افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا ، مسجدی در «وادودارا» هند به یک مرکز 50 تختخوابی برای کمک به بیماران کرونایی تبدیل شده است.

 

هیئت امنای این مسجد در این باره گفت: به دلیل کمبود اکسیژن و تخت بیمارستان ها ما تصمیم گرفتیم مسجد را به مرکز کمک به بیماران کرونایی تبدیل کنیم.

 

در بیانیه منتشر شده از سوی هیئت امنای این مسجد آمده است: ما بهترین زمان برای انجام این کار را ماه رمضان دیدیم چرا که رمضان ماه مهربانی،عطوفت و کمک به همنوعان است.

 

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که یک صف طولانی از آمبولانس های حامل بیماران کرونایی در خارج از بیمارستان مدنی در گجرات دیده شد.

 

مسئولان مرکز بهداشت در «وادودارا» اعلام کردند که به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها بسیاری از بیماران پذیرش نمی شوند و تعدادی زیادی از آنها جان خود را از دست می دهند.

 

به گفته آنها تعداد بیماران کرونایی در این منطقه آنقدر زیاد شده است که بیمارستان 1200 تختخوابی آن جایی برای نگهداری بیماران ندارد.

رح 

این برای اولین بار است که تعداد مبتلایان به کرونا در یک روز در گجرات از مرز 11 هزار نفر عبور کرده است./شبستان

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=68567

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402