شنبه 1 اردیبهشت سال 1403 Sat, 20 Apr 2024 10:32:58 GMT
کد خبر : 68423       تاریخ : 1400/01/30 23:13
فراخوان پویش مجازی«هفت سالگی» با رویکرد انس بیشتر کودکان با نماز

فراخوان پویش مجازی«هفت سالگی» با رویکرد انس بیشتر کودکان با نماز

«پویش مجازی هفت سالگی» با رویکرد اُنس بیشتر کودکان با خواندن نماز به همراه آموزش راهکارهای تشویق و ترغیب کودکان به نماز در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، مرضیه خسروی بروجنی رئیس فرهنگسرای اخلاق و دبیر اجرایی «پویش مجازی هفت سالگی» با اشاره به اینکه آرزوی هر پدر و مادر این است که کودکشان بر اساس الگوهای اسلامی در مسیر موفقیت و سعادتمندی قدم بردارد، گفت: آموزش عبادات به کودکان از ظرافت و پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است که با توجه به سن کودک، بهبود شیوه آموزش، ایجاد شرایط و اهتمام برای یادگیری می‌تواند زمینه شکوفایی استعدادهای معنوی فرزندان را فراهم تا آنان را برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات معنوی مهیا سازد.

وی افزود: اگر آگاهی‌های دینی درست و متناسب با سن کودکان ارائه شود، نقش مهمی در سرنوشت و آینده کودک ایفا می‌کند بطوری که زندگی آنها جهت الهی پیدا کرده و آموزش نماز به کودکان نیز در همین راستا بوده تا در هنگام تکلیف، کاملاً آماده اقامه آن باشند.

به گفته خسروی بروجنی، خانواده‌ها برای شرکت کودکشان در «پویش مجازی هفت سالگی» ویدئویی از نماز خواندن کودک خود را تهیه و از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ ارسال نموده و ضمن بازنشر آن در صفحه اینستاگرام خود با #پویش-هفت-سالگی، صفحه مجازی «امیدهای فردا» به نشانی omidhayefarda@ را منشن یا تگ نمایند.

رئیس فرهنگسرای اخلاق ادامه داد: پس از پایان ماه مبارک رمضان، از بین ویدئوهای ارسالی کودکان، ۱۵ ویدئویی که بیشترین پسند را در فضای مجازی داشته باشد، جوایز نقدی دو میلیون و پانصد هزار ریالی همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی «پویش مجازی هفت سالگی» گفت: برای تبیین نحوه‌ی تشویق و ترغیب کودکان به یادگیری فریضه‌ی نماز توسط والدین و همچنین پاسخگویی به سوالات پدران و مادران از جمله دانستن سن آموزش نماز به کودکان، راهکارهای تشویقی و تربیتی برای نماز خواندن کودکان، ۲۰ ویدئو کلیپ با حضور دو تن از اساتید روان شناسی تهیه و تدوین و در صفحه مجازی "امیدهای فردا" به نشانی omidhayefarda@ جهت استفاده و بهره‌مندی خانواده‌ها بارگذاری شده است.

دبیرخانه اجرایی «پویش مجازی هفت سالگی»، در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تماس ۳۳۳۵۳۶۰۰ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=68423

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402