شنبه 1 اردیبهشت سال 1403 Sat, 20 Apr 2024 21:01:12 GMT
کد خبر : 66968       تاریخ : 1399/12/10 16:20
زینبیه دمشق در روز وفات حضرت زینب(س)+ عکس

زینبیه دمشق در روز وفات حضرت زینب(س)+ عکس

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س)، حرم آن حضرت سیاهپوش و دسته‌های عزاداری برپا شد و جمعی از زائران عراقی با حضور در حرم عمه سادات به عزاداری پرداختند.

به گزارش مبشرین به نقل از فارس، همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س)، حرم آن حضرت سیاهپوش شد و با وجود شیوع کرونا و اعمال محدودیت در بسیاری از اماکن مذهبی، حرم عمه سادات در این روز پذیرای زائران بود و جمعی از زوار عراقی به حرم بانوی دشت کربلا مشرف شدند.

همچنین از سوی عتبه حسینیه (س) چندین پرچم عزا به حرم حضرت زینب (س) ارسال شده بود که این پرچم‌ها در صحن و اطراف ضریح حرم آن حضرت نصب شد. امروز نیز چندین موکب عزاداری از عراق به ویژه نجف اشرف با حضور در حرم عمه سادات به عزاداری پرداختند و دسته‌های عزا از صبح امروز در حرم عقیله بنی هاشم (س) حضور یافته و به مداحی و عزاداری پرداختند.

در صحن حرم نیز صندلی‌هایی به منظور برپایی منظم مراسم عزاداری چیده شده است تا زائران با رعایت نکات بهداشتی به این مکان مقدس مشرف شوند.

در حرم حضرت رقیه (س) نیز مراسم عزاداری عمه سادات با نوای مهدی رسولی برگزار شد و در این مراسم ضمن نوحه‌خوانی مداح اهل بیت (ع)، زوار برای رهایی دنیا از کرونا و حضور زوار ایرانی در حرم ریحانةالحسین دعا کردند.

در ادامه تصاویری از حرم حضرت زینب  (س) همزمان با وفات آن حضرت را مشاهده می‌کنید:


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=66968

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402