سه شنبه 4 اردیبهشت سال 1403 Tue, 23 Apr 2024 18:48:28 GMT
کد خبر : 63615       تاریخ : 1399/10/02 09:25
راه اندازی کتابخانه دیجیتالی رایگان در آستان مقدس حسینی

راه اندازی کتابخانه دیجیتالی رایگان در آستان مقدس حسینی

آستان مقدس امام حسین(ع) کتابخانه دیجیتالی رایگان را در ۲۴بخش طبقه بندی شده به راه انداخته است.

به گزارش مبشرین به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، موسسه رسانه های دیجیتالی امام حسین(ع) وابسته به گروه رسانه در آستان حسینی اعلام کرد: این آستان همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب(ع) کتابخانه دیجیتالی رایگانی را به راه انداخته است.

 

«ولاء الصفار» معاون رئیس بخش رسانه در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: با توجه به پیشرفت دیجیتالی فوق العاده ای که در حال حاضر جهان شاهد آن است، موسسه رسانه های دیجیتالی امام حسین(ع) به راه اندازی یک کتابخانه دیجیتالی شامل کتاب‌ها، پایان نامه های دکتر و پایان نامه های کارشناسی ارشد در پایگاه رسمی آستان حسینی اقدام کرد.

 

الصفار افزود: این کتابخانه شامل کتاب های دینی و علمی است که در 24 بخش طبقه بندی شده است. خوانندگان می تواند از طریق لینک https://lib.imamhussain.org/arabic به بارگیری رایگان کتاب‌ها اقدام کنند.

 

«یاسر طالقانی» مدیر این موسسه گفت: این کتابخانه توسط یک کادر فنی و علمی متخصص اداره می شود. این کار نزدیک به یک سال به طول انجامید.همچنین برنامه ای برای آینده تدوین شده است تا اپلیکیشنی برای نصب روی دستگاه های اندروید و اپل فراهم شود. علاوه براین تعداد کتاب‌ها افزایش یابد.

 

طالقانی افزود: پس دریافت این کتاب‌ها، نام محقق یا نویسنده کتاب و محتوای آن تایید می شود، فهرست بندی انجام می گیرد و بارگذاری در بخش های تخصصی انجام می شود. این کتابخانه همچنین شامل کتاب ها و نسخه های خطی منحصر به فردی خواهد بود که در آینده بارگذاری آن انجام می شود.

 

وی ادامه داد: این کتابخانه هرزگاهی شاهد به روزرسانی خواهد بود تا خواننده کتاب ها را به سهولت به سمت بیاورد. این کتاب ها را می توان به راحتی و بدون محدودیت بارگیری کرد و به صورت رایگان در دسترس همگان قرار داد./شبستان


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=63615

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402