جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 13:54:05 GMT
کد خبر : 5542       تاریخ : 1396/04/01 23:11
 اوج اتحاد و مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود
امام جمعه بوشهر:

اوج اتحاد و مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود

مبشرین: امام جمعه بوشهر گفت: روز جهانی قدس یک نشان برای اتحاد و حرکت مسلمانان برای مقابله با ظالمان است چراکه اوج اتحاد و مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود.

به گزارش مبشرین  به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع مردم بوشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر، استقامت در مقابل تهاجمات درونی و بیرونی را یکی از فلسفه‌های روزه‌داری دانست و اظهار داشت: ماه صیام دارای ویژگی‌های فراوانی است که استقامت در برابر تهاجمات  یکی از خصوصیات بارز ماه مبارک رمضان و روزه‌داری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه کسانیکه در ماه رمضان در برابر انواع تهاجمات مقابله کرده‌اند و بر هوای نفس تسلط یافته‌اند پیروز هستند افزود: روزه‌دار واقعی کسی است که فریب نخورد و در مقابل تهاجمات مقاوم و استوار باشد.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه اوج اقتدار ماه مبارک رمضان  روز جهانی قدس است تاکید کرد:روز جهانی قدس یک نشان برای اتحاد و حرکت مسلمانان برای مقابله با ظالمان است چراکه اوج اتحاد و  مبارزه مسلمانان با دشمنان در روز جهانی قدس متبلور می‌شود.

صفایی بوشهری، آمریکا، انگلیس و رژیم اشغال‌گر قدس را مثلث جرثومه جنایت و خیانت دانست و گفت: آل سعود و آل خلیفه هر چند ادعای اسلامی دارند ولی دست پرورده‌های این جرثومه‌های جنایت محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، روز جهانی قدس را روز آزادسازی سرزمین‌های اسلامی و نابودی ظالمان دانست و خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس روز جهان بشریت در رهایی از ظلم و جنایت جبهه استکبار و روز پیروزی انسان بر  شیطان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه امام راحل حرکت مسلمانان را در روز جهانی قدس تعیین کرده‌اند افزود: امام راحل برای مقابله با دشمنان، قدس را نشان کرده‌اند تا در این روز با اتحاد و یکپارچگی مسلمانان کانون شرارت استکبارجهانی و اشغال‌گران بر هم ریخته شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آزادی قدس به معنای نابودی جبهه استکبار جهانی است تصریح کرد: روز جهانی قدس روز آزادی و حاکمیت اسلام و روز آزادی بشر و نابودی جبهه استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر حضور همه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: همگان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم تا بگوییم انقلابی و ولایت مدار و در فکر نجات فلسطین و نابودی جبهه استکبار هستیم.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=5542

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402