پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 14:25:04 GMT
کد خبر : 54180       تاریخ : 1399/05/14 28
استمرار فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت آموزش و پرورش در فضایی جدید
حاجی‌میرزایی تأکید کرد:

استمرار فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت آموزش و پرورش در فضایی جدید

وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی گفت: در شرایط شیوع کرونا که امکان برگزاری حضوری این اقدام ارزشمند وجود ندارد، مسابقات قرآن به شکل مجازی در حال برگزاری است و این امر نشان می‌دهد که فعالیت‌های متنوع آموزش و پرورش در این حوزه در فضای جدیدی ادامه دارد.

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز ۱۴ مردادماه، از روند برگزاری غیرحضوری و آنلاین مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، که در بخش پژوهشی به میزبانی مشهد مقدس و در بخش آوایی به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن تبریک ایام دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، گفت: به تمام دانش‌آموزان و اساتیدی که در این شرایط فعالیت معنوی حضور دارند و نام قرآن و اهل‌بیت(ع) را زنده نگه می‌دارند، خداقوت می‌گویم.

حاجی‌میرزایی افزود: در شرایط کرونا که امکان برگزاری حضوری این اقدام ارزشمند وجود ندارد، مسابقات قرآن در بستر مجازی در حال برگزاری و استمرار است و این نشانه آن است که کرونا می‌تواند دانش‌آموزان را از حضور در مدرسه منع کند اما آموختن و فعالیت‌های متنوع آموزش و پرورش در حوزه قرآن، عترت و نماز با یک فضای جدیدی ادامه دارد و استمرار پیدا کرده است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم این کار ارزشمند هر سال با توسعه و اقبال گسترده‌تر دانش‌آموزان روبه‌رو شود، چراکه دانش‌آموزان در معرض خطرات متعددی هستند و هرچه انس با قرآن و عترت و پیوند آن‌ها با نماز قوی‌تر و بیشتر باشد، مصونیت آن‌ها در برابر مخاطرات تهدید‌کننده کمتر خواهد بود. به امید روزی که همه دانش‌آموزان در این حرکت سهیم باشند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=54180

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402