جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 06:41:41 GMT
کد خبر : 50750       تاریخ : 1399/03/11 12:5
روند فعالیت حوزه‌های علمیه بعد از بهبود وضعیت کرونا

روند فعالیت حوزه‌های علمیه بعد از بهبود وضعیت کرونا

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه مدتی تعطیل باشند و با بهبود شرایط، فعالیت‌های این مراکز در حال از سرگیری است.

به گزارش مبشرین، شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مراکز آموزش عالی و حوزه های علمیه مدتی تعطیل باشند و با بهبود شرایط، فعالیت های این مراکز در حال از سرگیری است. برگزاری دوره های آموزشی به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برای ادامه تحصیل دانشجویان و طلاب از راهکارهایی بود که بتواند بخشی از بازماندگی از تحصیل را جبران کند.

 

در این راستا طلابی که در دوره آموزش غیرحضوری مشغول ادامه تحصیل هستند باید طبق دستورالعمل های اجرایی نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند. در اطلاعیه ای که از سوی بخش آموزش حوزه علمیه صادر شده است طلاب باید با مراجعه به «دستورالعمل اجرایی» از برنامه امتحان نیمسال اول 98-99 مطلع شوند و با مطالعه راهنمای شرکت در آزمون، خود را برای شرکت در امتحانات آماده کنند.

 

مرکز آموزش های غیر حضوری حوزه های علمیه اعلام کرده است که ملاك امتحان، دروس انتخاب شده در اسفندماه است و طلاب نمی توانند در دروس انتخاب شده تغییر ایجاد کنند.

 

همچنین نمونه ای از فضای امتحانی در سایت نجاح بارگزاری شده است و طلاب می توانند برای آشنایی با فضای امتحانی در آزمون های تمرینی ارائه شده در این بخش شرکت کنند./شبستان


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=50750

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402