پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 20:16:10 GMT
کد خبر : 50614       تاریخ : 1399/02/29 18:09
نرم افزار راهیان نور رونمایی شد

نرم افزار راهیان نور رونمایی شد

سردار سلیمانی، راهیان نور را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش دانشجوان را در این مسیر اساسی دانست.

 به گزارش مبشرین، سردار یعقوب سلیمانی در مراسم رونمایی از نرم افزار راهیان نور مجازی در سازمان بسیج دانشجویی، گفت: در دوره شیوع کرونا با وجود اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا و حتی کشورهای در حاشیه با ما همراهی نکردند ما با همدلی، وحدت و حضور جوانان در عرصه در مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه مقابله و مبارزه با ویروس کرونا نیز جنگی است که امروز در قالب یک ویروس بروز کرده است، افزود: ما در جنگ نظامی و در دفاع مقدس با اسلحه و آتش سروکار داشتیم، ولی جنگ با ویروس کرونا عمیق‌تر از جنگ نظامی است که به مراتب ایستادگی و مقاومت ما بیشتر بوده و این مقاومت نیز به برکت حماسه‌های دفاع مقدس است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با تاکید بر اینکه در زمان جنگ با محدودیت‌ها و تحریم‌ها، عملیات‌ها را انجام می‌دادیم امروز هم با همان محدودیت‌ها توانستیم در مبارزه با کرونا حتی از کشورهای اروپایی و آمریکا موفق‌تر عمل کنیم که نتیجه وحدت و همدلی است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه ما در شرایط سخت توانستیم ماهواره بومی را به فضا پرتاب کنیم و این ماهواره نیز در مدار قرار گرفت که سبب حیرت دنیا شد، گفت: امسال اگرچه به واسطه کرونا امکان حضور در مناطق عملیاتی و اردوی راهیان نور وجود نداشت، ولی تلاش شد تا زمینه ارتباط دانشجویان با مناطق عملیاتی به صورت مجازی برقرار شود و این قابل تقدیر است.

سردار سلیمانی ابراز امیدواری کرد، با ترویج راهیان نور در فضای مجازی خلاء حضور جامعه هدف ما به ویژه دانشجویان جبران شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، نرم افزار راهیان نور مجازی را که بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تولید کرده است، در مسیر ترویج یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی و اثرگذار دانست و گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند راهیان نور یک فناوری است، ضرورت دارد بسترهای راهیان نور را در فضای مجازی گسترش دهیم تا کار متوقف نشود./حوزه


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=50614

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402