سه شنبه 28 فروردین سال 1403 Tue, 16 Apr 2024 18:36:50 GMT
کد خبر : 48144       تاریخ : 1399/01/28 13:12
راه اندازی اپلیکیشن «قرآننا» با ۳۵ زبان مختلف و ۲۵۰ قاری مشهور

راه اندازی اپلیکیشن «قرآننا» با ۳۵ زبان مختلف و ۲۵۰ قاری مشهور

اپلیکیشن «قرآننا» با ترجمه معانی قرآن کریم با بیش از ۳۵ زبان مختلف و تلاوت قرآن توسط بیش از ۲۵۰ قاری در جهان اسلام راه اندازی شد.

به گزارش مبشرین به نقل از خلیج آنلاین، برنامه نویسان پس از تلاش مداوم سه ساله و با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اپلیکشین «قرآننا» را از طریق تلفن های هوشمند مختلف و سیستم عامل «اندروید» و «iOS» به راه انداختند.

 

اپلیکشین قرآن کریم شامل همه ویژگی ها از جمله کنترل در رنگ های قرآن کریم، کپی کردن آیه ها و اشتراک گذاری آن، نشانک ها، گوش دادن، تفسیر و انتقال به مصحف التهجد است.

 

«خلیج آنلاین» هویت برنامه نویسان و سازندگان این اپلیکشین را اعلام نکرد.

 

این اپلیکشین فرصتی را برای ترجمه معانی قرآن کریم به بیش از 35 زبان مختلف، تلاوت قرآن توسط بیش از 250 قاری در جهان اسلام، تفسیر قرآن با هشت تفسیر مختلف و صرف و نحو قرآن کریم فراهم کرده است.

 

همچنین در این اپلیکیشن  نزدیک به 24 داستان از قرآن کریم وجود دارد که به صورت تصویری و رنگ آمیزی شده برای کودکان با صدا پخش می شود. در پایان هرد استان پرسش هایی مطرح می شود تا این اطلاعات برای کودکان تثبیت شود.

 

 این اپلیکیشن شامل تفسیر صوتی است، به طوری که می توان از این تفسیر صوتی استفاده کرد و تفسیر آیه ها را شنید. همچنین محفظ قرآن کریم(یاد دهنده قرآن کریم) به تلاوت و حفظ قرآن کریم به روش صحیح کمک می کند.

 

اپلیکیشن قرآننا، زیباترین مقطع های صوتی، فیلم های ویدیویی از قاریان مشهور جهان اسلام، مصحف معلم برای کودکان، تصویرهایی برای معانی قرآن، دلایل نزول و فضیلت قرآن کریم را انتخاب کرده است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=48144

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402