پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 15:07:03 GMT
کد خبر : 47840       تاریخ : 1398/12/29 21:05
تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از جهادگران سلامت

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از جهادگران سلامت

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر گفت: تلاش‌های جهادگران سلامت که با عزمی مثال‌زدنی در مبارزه با ویروس جدید کرونا حماسه دفاع مقدس سلامت را خلق کرده‌اند ستودنی است.

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در ارتباط تصویری با رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان بوشهر، گفت: حماسه پزشکان، پرستاران و همه عواملی که در خط مقدم مبارزه با ویروس جدید کرونا قرار دارند در تاریخ ثبت خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با ابراز تشکر و قدردانی صمیمانه از ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی و استان بوشهر، افزود: با صدور فرمان مقام معظم رهبری شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از عزم ملی با حضور ارتش، سپاه، بسیج و نهادهای مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته تاکنون یادآور ایثار دوران دفاع مقدس است ادامه داد: این بیماری فراگیر است و سرعت بالایی در انتقال دارد، از این رو در کنار مسئولان، مردم نیز باید خود را مسئول مبارزه با آن بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون طرح‌های خوبی برای کنترل این بیماری ارائه‌ شده است اما بهترین راه عمل به توصیه‌های بهداشتی است که توسط ستاد مبارزه با کرونا به مردم ارائه می‌شود.

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از همه مردم تقاضا دارم به اخباری که از طریق رسانه‌های معتبر یعنی روابط عمومی ستاد مبارزه با کرونا و صداوسیما توجه داشته باشند و به شایعات با منابع نامشخص توجه نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تقدیر از اقدام عموم مردم در لغو مراسم‌ها و تجمعات عمومی، افزود: مهم‌ترین بخش مبارزه و قطع انتقال ویروس در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

وی تصریح کرد: هم عقل و هم شرع حکم می‌کند تا مردم برای حفظ سلامت خود مسافرت نوروزی، دیدوبازدیدها و مراسم‌های سال نو را لغو کرده و برای کنترل بیماری در خانه بمانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: به امید خداوند بزرگ با برنامه‌ریزی‌های جدید با فرمان مقام معظم رهبری به‌زودی نشست شکرانه رفع این بیماری را برگزار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با ابراز قدردانی از گروه‌های مردمی که به کمک جهادگران سلامت آمده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام مصلاهای جمعه، هیأت‌های مذهبی و مساجد در خدمت ستاد مبارزه با کرونا قرار دارند و مردم هم با حفظ امیدواری به‌مانند سرباز در این راه جهادگران سلامت را یاری دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ضمن بررسی وضعیت اقدامات انجام‌شده در ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر با ارتباط تصویری با رؤسای شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌های استان بوشهر از خدمات مدافعان سلامت تقدیر کرد.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=47840

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402