جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 13:35:04 GMT
کد خبر : 44664       تاریخ : 1397/09/27 11:37:56
فراخوان مقاله برای اولین اجلاس بین‌المللی زن در غرب

فراخوان مقاله برای اولین اجلاس بین‌المللی زن در غرب

اولین اجلاس بین‌المللی زن در غرب در سال جاری به همت ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان با همکاری سازمان‌های لشکری و کشوری، نهادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و فعالان مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، اولین اجلاس بین‌المللی زن در غرب در سال ۱۳۹۷ بر اساس محورهای مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و اجتماعی برگزار می‌شود.

موضوعات پیشنهادی برای ارسال مقاله

پؤوهشگران علاقه‌مند به شرکت در این اجلاس می‌توانند مقالات خود را با موضوع  زنان و انقلاب‌ها، زنان و خانواده، نگاه زنان به وضعیت جامعه، زنان و جنگ، زنان و تولید، زنان و تشکل‌ها، زنان و فرهنگ،  زنان، فساد، امنیت و سلامت در جامعه و زنان و ترویج فرهنگ غرب در دیگر کشورها ارسال کنند.

همچنین زنان و ترویج فرهنگ غرب در دیگر کشورها، حضور و نقش یک زن در به‌ وجود آوردن داعش(کلینتون)، حضور و نقش یک زن در به‌ وجود آوردن نسل‌کشی مسلمانان میانمار(سوچی)، حضور و نقش یک زن در اقتصاد جهان و انگلستان(مارگارت تاچر)، حضور و نقش یک زن در تجمل‌گرایی‌(ملکه انگلستان)، حضور و نقش یک زن در سیاست جهان و حضور زنان غربی در میان نیروهای داعشی از دیگر موضوعات پیشنهادی برای ارسال مقاله است.

از دیگر موضوعات مورد پژوهش در این اجلاس می‌توان به بازگرداندن هویت واقعی به زنان، ارتقای امنیت فردی و اجتماعی و مطالبات، بیداری زنان و نقش مؤثر آنان در تحولات اجتماعی، افزایش توانمندی‌های علمی و مدیریتی زنان و تقویت مشارکت آنان در سطوح جامعه و نیز تعاملات و ارتباطات بین‌المللی اشاره کرد.

روابط عمومی ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود از طریق آدرس دبیرخانه به نشانی تهران ـ صندوق پستی ۱۳۵/۱۷۱۸۵ یا مراجعه به کانال اجلاس در شبکه‌های اجتماعی به نشانی @payam_avare_karbala اقدام کنند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44664

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402