جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 20:29:17 GMT
کد خبر : 44584       تاریخ : 1397/09/25 20:32
صهیونیست ها با متوقف ساختن آمبولانس، سبب مرگ نمازگزار سالمند فلسطینی شدند

صهیونیست ها با متوقف ساختن آمبولانس، سبب مرگ نمازگزار سالمند فلسطینی شدند

یک بانوی ۶۸ ساله سالمند فلسطینی که در حال نماز در مسجدالاقصی دچار حمله قلبی شده بود، به خاطر ممانعتی که صهیونیست ها در عبور به موقع آمبولانس ایجاد کردند، جان خود را از دست داد.

به گزارش مبشرین به نقل از imemc، یک بانوی سالمند فلسطینی که در مسجدالاقصی دچار حمله قلبی شده بود و باید با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شد، به خاطر مداخله نظامیان رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داد.

رسانه های محلی نام وی را سمیه محمد 68 ساله معرفی کرده اند. وی ساکن منطقه جیت می باشد که اکنون به اشغال رژیم اسرائیل در آمده، گفته می شود زمانی که وی دچار حمله قلبی شده نیروهای اسرائیلی مستقر در خارج از مسجد مانع از ورود سریع آمبولانس شده اند و تیم پزشکی در محل نتوانسته بدون استفاده از تجهیزات پزشکی داخل آمبولانس وی را احیاء کند.

به گفته جامعه هلال احمر فلسطین، امدادگران به سرعت به مسجدالاقصی رفتند تا این بانوی مسلمان را که هنگام نماز خواندن دچار حمله قلبی شده نجات دهند، با وجود اینکه به سرعت با آمبولانس تماس گرفته شده است اما نظامیان صهیونیستی در نزدیکی مسجد در بخش قدیمی بیت المقدس مانع از ورود آمبولانس شده اند.

نظامیان جلوی آمبولانس را گرفته و تقریبا بدون هیچ دلیلی نزدیک به 10 دقیقه در کار آن تاخیر انداخته اند.

آن ها سپس به آمبولانس اجازه عبور داده اند، اما آن زمان بسیار دیر بوده و تلاش های امدادگران برای نجات بانوی مسلمان بی فایده باقی ماند و وی در راه بیمارستان جان خود را از دست داد.

گفته می شود در چند روز گذشته چندین فلسطینی از جمله یک کودک 4 ساله به دست نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده اند.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44584

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402