پنج شنبه 6 اردیبهشت سال 1403 Thu, 25 Apr 2024 00:28:23 GMT
کد خبر : 44555       تاریخ : 1397/09/25 20:39
راه‌اندازی وبلاگ در همه مساجد

راه‌اندازی وبلاگ در همه مساجد

حسینی گفت: سازمان بسیج مستضعفین با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند طرح هر مسجد، یک مربی را در سراسر کشور اجرا کند.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان؛ «سیدمهدی حسینی» با بیان اینکه تشکیل کارگروه مشترک هم‌افزایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین می‌تواند موجب افزایش همکاری‌ها میان کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه بسیج شود، گفت: گسترش همکاری میان این دو مجموعه می‌تواند ضمن جلوگیری از موازی‌کاری‌ها، ضریب نفوذ مساجد را در جامعه گسترش دهد.

 

وی در ادامه با اشاره به علاقه‌مندی سازمان بسیج مستضعفین برای گسترش همکاری با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: طرح هر مسجد، یک مربی می‌تواند به واسطه همکاری‌ این دو مجموعه در سراسر کشور اجرا شود.

 

مدیر اطلاع‌رسانی استان‌های سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر گفت: سازمان بسیج مستضعفین و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند تعامل خوبی با یکدیگر در راستای آموزش خبرنگاران داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: راه‌اندازی وبلاگ برای همه مساجد کشور یکی از اهداف ما در حوزه ارتقای سواد رسانه‌ای اهالی مسجد است که در این زمینه نیز می‌توانیم شاهد همکاری سازمان بسیج مستضعفین و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور باشیم.

 

حسینی در ادامه، آموزش نحوه صحیح استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط خانواده‌ها را یکی از ایده‌های مفید در حوزه ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: آموزش نحوه استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی موجب مقابله با آسیب‌ها و مشکلات فضای مجازی که برخی از کاربران در ایران با آن مواجه هستند، می‌شود.

 

مدیر اطلاع‌رسانی استان‌های سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه بسیج رسانه حدود 11 هزار عضو دارد که هفت هزار نفر از آنها فعالیت مستمر در حوزه رسانه دارند، گفت: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین با همکاری یکدیگر می‌توانند زمینه ارتقای سواد رسانه‌ای این افراد و فعالیت سازنده آنان در راستای اهداف انقلاب اسلامی را فراهم کنند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44555

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402