پنج شنبه 6 اردیبهشت سال 1403 Thu, 25 Apr 2024 08:51:20 GMT
کد خبر : 44554       تاریخ : 1397/09/25 09:17
 هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد باید نمود داشته باشد

هم‌افزایی بسیج و کانون‌های مساجد باید نمود داشته باشد

سعادتی گفت: هم‌افزایی پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری باید نتیجه خود را در مساجد نشان دهد.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان؛ «سعید سعادتی» با اشاره به تشکیل کارگروه مشورت هم‌افزایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین، گفت: بسیج و سپاه از اول انقلاب تاکنون همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی موفق بودند و دستاوردهای خوبی داشتند، بنابراین همکاری بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری می‌تواند این دستاوردها را به صحنه مساجد بیاورد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خاطرنشان کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت عظیم و فوق‌العاده خود می‌تواند هم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و هم سایر ظرفیت‌های فرهنگی نظام را مدیریت و راهبری کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه با تمام تلاش‌هایی که انجام گرفته است هنوز بخش قابل توجهی از مردم کشورمان پیرامون مساجد فعالیت نمی‌کنند، اظهار کرد: اعضای بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و هم‌افزایی گروه‌های بیشتری از مردم به ویژه نسل جوان را به مساجد جذب کنند.

 

سعادتی با انتقاد از هم‌افزایی اندک میان نیروهای فعال در حوزه فرهنگ در کشور گفت: هم‌افزایی میان پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری باید نتیجه خود را در کف مساجد نشان دهد به طوری که مردم به صورت ملموس نتیجه این همکاری را مشاهده کنند.

 

وی افزود: ان‌شاءالله نتیجه تشکیل کارگروه مشترک هم‌افزایی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و سازمان بسیج مستضعفین جذب بیشتر مردم به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد باشد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: هر چقدر همکاری میان نهادهای مختلف مسجدی و مردمی بیشتر شود اولا ضریب نفوذ مساجد در کشور بیشتر می‌شود ثانیا سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن شکل می‌گیرد.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44554

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402