جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 03:54:17 GMT
کد خبر : 44538       تاریخ : 1397/09/24 10:50:4
ثبت نام در دوره ارزیابی و انتخاب نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت

ثبت نام در دوره ارزیابی و انتخاب نماینده ایران در مسابقات قرآن کویت

دوره انتخابی نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشور کویت به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، دوره انتخابی نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی کشور کویت به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم برگزار می شود. به همین منظور از حافظان ممتاز کل قرآن پسر زیر ۱۲ سال برای حضور در دوره مذکور دعوت به‌عمل می‌آید.

واجدین شرایط می‌بایست نسبت به ثبت نام اولیه در این دوره، حداکثر تا تاریخ ۲۷ آذرماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ از طریق شماره تلفن‌های: ۰۲۱۶۴۸۷۲۶۲۷ ـ ۰۹۰۳۳۵۲۱۳۵۷ (مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه) تماس بگیرند.

شرایط عمومی و اختصاصی

۱‏‏- حداکثر سن: ۱۲ سال
۲‏‏- حافظ کل مسلط
۳‏‏- دارا بودن ترتیل مقبول

دوره انتخابی نماینده جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشور کویت اوایل دی ماه سال جاری برگزار می شود.

دوره نهم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت فروردین‌ماه ۹۷ با حضور «مهدی غلام‌نژاد» و «محمدجواد دلفانی» از ایران برگزار شد که در نهایت دلفانی رتبه دوم رشته قرائت تحقیق را از آن خود کرد.

مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت هر ساله در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در دهمین دوره خود که اوایل سال آینده شمسی برپا خواهد شد، رشته حفظ کل قرآن نونهالان را به مجموع رشته‌های خود اضافه کرده است.

در دوره های گذشته مسابقات بین المللی قرآن کویت مجتبی محمد‌بیگی مقام پنجم همچنین ابراهیم فلاح‌تبسم چهره، مرحوم حمید‌رضا عباسی و سید‌مصطفی حسینی مقام سوم مسابقات کویت در رشته قرائت را کسب کرده اند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44538

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402