شنبه 1 اردیبهشت سال 1403 Sat, 20 Apr 2024 06:38:37 GMT
کد خبر : 44457       تاریخ : 1397/09/22 09:16
شهرک‌های مسکونی زیادی در کشور فاقد مسجد هستند

شهرک‌های مسکونی زیادی در کشور فاقد مسجد هستند

حزنی گفت: شهرک‌های مسکونی زیادی در کشور مانند شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان وجود دارند که مسجدی در آنها ساخته نشد زیرا سازندگان آنان بیشتر به فکر منافع مالی خود بودند.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان؛ «سردار سیدضیاءالدین حزنی» در آیین افتتاح مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که 20 آذرماه در شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان شهر ری برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد جهادی به دنبال حل مشکلات مناطق محروم در کشور است، گفت: ساخت مسجد در هر منطقه ای بهترین راه حل برای مقابله با معضلات و مشکلات مختلف است و ما تجربیات خوبی در این زمینه داریم.

 

وی اظهار کرد: شهرک های زیادی در کشور مانند شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان وجود دارند که مسجدی در آنها ساخته نشد و سازندگان آنان بیشتر به فکر منافع مالی خود بودند، درحالی که مسئولان مربوطه باید در صدور مجوز چنین مناطقی، وجود مراکز دینی و فرهنگی را لحاظ کنند.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی(ره) مسجد را سنگر نامیدند و وظیفه ما به ویژه در دستگاه ها و ارگان های فعال در حوزه فرهنگ، تقویت جایگاه مساجد در کشور است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هدیه مقام معظم رهبری به مردم شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان است، گفت: انشالله این مسجد با همکاری همه ساکنان این شهرک ها و با روحیه بسیجی بتواند سایه محرومیت را از این منطقه دور کند و این منطقه در آینده نزدیک، الگویی برای همه شود.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44457

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402