جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 19:57:58 GMT
کد خبر : 44455       تاریخ : 1397/09/21 12:53:53
مسجد لندن برای اولین بار از پزشکان بین المللی حمایت کرد

مسجد لندن برای اولین بار از پزشکان بین المللی حمایت کرد

اعضای مسجد لندن، چکی به مبلغ ۹۰ هزار دلار به بنیاد علوم بهداشت لندن برای خرج و هزینه تحصیل یک پزشک داده اند که پس از پایان دوره تحصیلی قرار است به نوار غزه بازگردد.

به گزارش مبشرین به نقل از ctvnews، مسلمانان مسجد لندن روز دوشنبه رسما چکی با مبلغ تقریبی 90 هزار دلار به بنیاد علوم بهداشت لندن به منظور تعلیم و آموزش پزشکان بین المللی در لندن ارائه دادند.

این پول قرار است خرج هزینه تحصیل پزشکانی چون دکتر گیث الازانیان شود که هم اکنون دوره آموزشی خود را در مرکز علوم بهداشتی لندن آغاز کرده است.

گفته می شود این نخستین باری است که مسجد لندن از دوره آموزشی یک پزشک بین المللی حمایت می کند و در همین راستا نیز امسال با برگزاری یک خیریه گسترده و جمع آوری کمک های مردمی این ابتکار به راه افتاده است.

دکتر الازانیان قرار است پس از کار کردن در مرکز درمانی نفرولوژی(کلیوی) دانشگاه، و به پایان رساندن دو سال دوره آموزشی، تابستان امسال تحصیلات خود را تکمیل کرده و در پایان به نوار غزه بازگردد تا بتواند دانشی را که کسب کرده با پزشکان نفرولوژی در آنجا به اشتراک بگذارد.

الازانیان در مصاحبه با خبرگزاری محلی در لندن گفت: در نوار غزه فقط 5 پزشک متخصص بیماری های کلیوی برای 2 میلیون نفر وجود دارد. بنابراین من امیدوارم بتوانم سطح علمی همکارانم را حداقل در بخش کلیوی در آنجا ارتقاء دهم./حوزه

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44455

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402