پنج شنبه 30 فروردین سال 1403 Thu, 18 Apr 2024 20:42:37 GMT
کد خبر : 43754       تاریخ : 1397/09/03 08:55
تفرقه، مهمترین توطئه دشمن در مقابل وحدت مسلمانان است

تفرقه، مهمترین توطئه دشمن در مقابل وحدت مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایجاد تفرقه و اسلام های تقلبی مهمترین توطئه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مسلمانان است.

به گزارش مبشرین به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: در این شرایط حساس که دشمن به شگردهای مختلفی برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان تلاش می کند باید با هوشیاری توطئه ها را شناخت.
وی بیان کرد: تفرقه، تکه تکه و فرقه فرقه کردن دین اسلام مانند سایر ادیان دیگر از دسیسه های استکبار جهانی است.
صفایی بوشهری با اشاره به 17 ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر هدایت، رحمت، تمدن آفرین و عصاره تمام فضایل الهی است.
وی در رابطه با امام جعفر صادق (ع) افزود: تمام ادیان الهی بعد از رحلت حضرت محمد (ص) دچار انحراف شدند اما با حضور امام جعفر صادق (ع)، اسلام باردیگر احیا شد.
امام جمعه بوشهر با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج گفت: بسیج همواره در تمام عرصه ها از جمله دفاع مقدس، پیشرفت، عمران، پزشکی، امنیت، حراست از نظام و بازسازی مناطق محروم ،مقتدر و افتخارآفرین بوده است.
وی راه بسیج را پیشرفت، مقاومت و ماندگاری عنوان کرد و افزود: در زمان حاضر بسیاری از کشورهایی که می خواهند در مقابل توطئه های آمریکا و اسرائیل مقابله کنند راه بسیج را انتخاب می کنند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: استان بوشهر همواره خط مقدم ولایی، اسلامی و انقلابی ایران است و با تمام توان از حریم ولایت دفاع می کند.
وی با تاکید برضرورت خدمت رسانی مسئولان و برنامه ریزان به مردم گفت: مردم وظیفه و امتحان خود را نسبت به انقلاب پس داده اند امروز نوبت مسئولان است که در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=43754

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402