جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 03:25:53 GMT
کد خبر : 42189       تاریخ : 1397/08/15 11:09:07
 برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر/ آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱ آذرماه
مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد:

برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر/ آخرین مهلت ارسال آثار ۲۱ آذرماه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر در حال برگزاری است و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۱آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گزارش مبشرین، عبدالله نجفی، صبح امروز در نشست فعالان رسانه پیرامون برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، حساس کردن مسؤولان برای حل معضلات، تجلیل و تقدیر از فعالان رسانه از اهداف جشنواره ابوذر می باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در خصوص موضوعات جشنواره، عنوان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج وحوزه های اقدام، اقتصاد مقاومتی، مسائل صنفی خبرنگاری، مقاومت و دفاع مقدس، خدمات اجتماعی محرومیت زدایی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی از موضوعات کشوری جشنواره بوده و مصرف بهینه برق، سازگاری با کم آبی و اخلاق و حقوق شهروندی نیز از موضوعات استانی آن محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تاریخ ارسال آثار تا ۲۱ آذر97  می باشد، ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر در قالب  تیتر، خبر، گزارش،  یادداشت، عکس،  گرافیک،  کاریکاتور، موشن گرافی، مستند، فیلم اجرا می شود و علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۲۱ آذر ۹۶ الی ۲۱ آذر ۹۷ خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال نمایند.

نجفی اضافه کرد: هر شرکت کننده می تواند در دو قالب و در هر قالب سه اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل abouzar.festival@gmail.com ارسال نماید و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز به شماره همراه 09300118151 تماس حاصل نموده و یا به صفحه اینستاگرام  abouzar.festival  مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز به اهمیت برگزاری جشنواره اشاره نمود و افزود: با توجه به تاثیرگذاری و نقش آفرینی مثبت این جشنواره در فضای رسانه های استان و به تبع آن فضای عمومی امسال نیز همچون سال های گذشته در این رویداد رسانه ای فرهنگی مشارکت کرده و از آن حمایت می کنیم.

فاطمه صفری زاده ادامه داد: با نگاهی به موضوعات استانی جشنواره متوجه می شویم که نیازسنجی و مطالعه جهت ایفای نقش رسانه ها در مسیر حل معضلات استان انجام و سپس این موضوعات انتخاب شده است.

شایان ذکر است این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، برگزار می شود.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=42189

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402