جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 07:33:14 GMT
کد خبر : 41197       تاریخ : 1397/08/13 09:09
آمریکا و جهان استکبار روز به روز تضعیف می‌شوند
امام جمعه بوشهر:

آمریکا و جهان استکبار روز به روز تضعیف می‌شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا و جهان استکبار روز به روز تضعیف می‌شود.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: استکبار جهانی از هر تلاشی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند و ملت ایران هوشیار و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها ایستاده است.

وی به تفاوت‌های ۱۳ آبان امسال با سال‌های قبل اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا تحریم‌های اقتصادی، تهدیدها و جوسازی رسانه‌ای خود را از ۱۳ آبان آغاز می‌کند و این تهدیدها و تحریم‌ها نیز همچون گذشته راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ملت ایران همواره آماده مبارزه به استکبار جهانی هستند اضافه کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروز تاکنون با تهدیدات مختلفی روبرو بوده است ولی این تهدیدها و تحریم‌ها هیچ‌گاه کارساز نبوده است و با مقاومت جانانه ملت ایران روبرو شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ابزارهای مختلف از جمله رسانه‌ها و فضای مجازی دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است، تصریح کرد: مردم باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و حفظ هوشیاری در مقابل این تهدیدات بایستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آینده ایران اسلامی بسیار روشن و زیبا است افزود: هر روز بر اقتدار نظام اسلامی ایران اضافه می‌شود و آمریکا و جهان استکبار روز به روز تضعیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته کارساز نبوده است و هر بار با شکست روبرو می‌شود، ادامه داد: موج مبارزات ضداستکباری باعث نابودی موج جدید تحریم‌های آمریکا می‌شود.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=41197

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402