جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 00:36:33 GMT
کد خبر : 41194       تاریخ : 1397/08/13 09:07
دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی همچون گذشته با شکست روبرو می‌شود
آیت‌الله حسینی بوشهری:

دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی همچون گذشته با شکست روبرو می‌شود

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست دسیسه‌های دشمنان در مقاطع مختلف گفت: مردم ایران در مقابل تحریم‌های جدید با سربلندی عبور می‌کنند.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با گرامیداشت ۱۳ آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: این روز مهم یادآور سه رویداد بسیار مهم یعنی تبعید امام راحل، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی در هر سه مورد دخالت داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی همواره در مقابل این انقلاب و نظام بوده و قبل و بعد از انقلاب به دنبال کارشکنی بوده‌اند، افزود: دسیسه‌ها و کارشکنی دشمنان نتوانست این مردم و این انقلاب را زمین بنشاند و توطئه‌های مختلف دشمن با شکست روبرو شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون آمریکایی‌ها تحریم‌های گوناگونی را علیه ملت ایران اسلامی داشته‌اند، ادامه داد: تحریم‌ها یکی پس از دیگری با صبر و استقامت مردم بی‌اثر شده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها مجددا دست به تحریم زده و موج جدیدی را ایجاد کرده‌اند، اضافه کرد: دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی امروزه وارد فاز جدیدی شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با هزینه‌های هنگفت از ابزار مختلف از جمله جوسازی رسانه‌ای استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس به خوبی ایستادگی کردند و امروز نیز حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه موج دوم تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران از ۱۳ آبان‌ماه آغاز می‌شود افزود: آمریکا همه نوع تحریم را داشته و شاید تحریم دیگری وجود نداشته باشد که علیه ما به کار نبرده باشند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی تسلیم خواست دشمنان نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: ملت ایران همراه با مسئولان در مقابل این تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند و یک بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=41194

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402