پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 19:52:02 GMT
کد خبر : 41169       تاریخ : 1397/08/12 11:57:39
نشریه دیجیتالی موعود عرضه می‎شود

نشریه دیجیتالی موعود عرضه می‎شود

موعود اولین نشریه در قالب نرم‎افزار است که برای امام زمان(عج) و درباره ایشان تولید شده و به زودی عرضه و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی موعود اولین نشریه نرم‎افزاری برای امام زمان(عج) و درباره ایشان را با عنوان «موعود» تولید کرده است که به زودی عرضه و در اختیار علاقه‎مندان قرار خواهد داد.

در این نشریه دیجیتالی متن و تصویر ۲۰۵ شماره از ماهنامه فرهنگی مهدوی موعود، مشتمل بر موضوعات مرتبط با مباحث مهدویت و فرهنگ اسلامی قرار گرفته است.

ازجمله قابلیت‎های این نرم‎افزار می‎توان به ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه، با امکان دسترسی به ريشه و مشتق کلمات، جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست كتاب‌های برنامه و امكان انتخاب فهرست درختي و گزينشي به همراه قابليت تطبیق دوسویه متن و فهرست اشاره کرد.

ارتباط متن و فهرست مجلات با بخش‌های دیگر برنامه، نظیر جست‌وجو، قرآن و لغت‌نامه و قابليت‌های پژوهشي به همراه امكانات يادداشت‌برداری، ذخيره‌سازی، ويرايش و چاپ متن و همچنین امكان جست‌وجو در آيات قرآن کریم از دیگر بخش‎های این نرم‎افزار است.

https://www.noorsoft.org/images/screenshots/15773/1412-noorsoft.jpg

این محصول به همت شرکت خدمات نور رایانه سپهر( مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی) و به سفارش مؤسسه فرهنگی موعود تولید شده است که به زودی در اختیار علاقه‎مندان قرار خواهد گرفت.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=41169

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402