جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 06:53:25 GMT
کد خبر : 40674       تاریخ : 1397/07/30 08:45
مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی زائران اربعین در «مسجدکوفه»

مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی زائران اربعین در «مسجدکوفه»

دبیرخانه مسجد کوفه در مسیر زائران اربعین حسینی مراکزی را در این مسجد و بیرون آن برای پاسخگویی به سوالات شرعی زائران راه اندازی کرده است.

به گزارش مبشرین به نقل از «موقع مسجدالکوفه» همزمان با حضور میلیونی زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، دبیرخانه مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن برای ارائه خدمت به زائران، شعبه استفتائات را وابسته به امور دینی این مسجد راه اندازی کرده و به سوالات شرعی زائران پاسخ می دهد.

 

هادی زنجیل؛ مسوول بخش امور دینی دبیرخانه مسجد کوفه گفت: راه اندازی مراکز پاسخگویی به سوالات شرعی و ایستگاه های قرآنی در داخل و بیرون مسجد کوفه با همکاری حوزه علمیه از خدمات به زائران اربعین حسینی محسوب می شود.

 

وی افزود: مراکز پاسخگویی به سوالات زائران و ایستگاه های قرآنی در داخل مسجد شامل دو بخش بانوان و آقایان می شود و مراکز دیگر در مسجد «صعصعه بن صوحان» در منطقه «سهله» و منطقه «حواتم» و در مسیر بین دو شهر کوفه و نجف اشرف قرار داده شده اند.

 

شیخ زنجیل در ادامه اظهار کرد: کار این مراکز آموزش تصحیح قرائت سوره فتحه و سوره های کوتاه قرآنی و پاسخگویی به سوالات شرعی آنان در امور مختلف و به ویژه نماز است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=40674

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402