سه شنبه 4 اردیبهشت سال 1403 Tue, 23 Apr 2024 13:21:51 GMT
کد خبر : 40620       تاریخ : 1397/07/29 27:01
 فراخوان نخستین جشنواره «تصویر اربعین» اعلام شد

فراخوان نخستین جشنواره «تصویر اربعین» اعلام شد

ستاد مردمی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اولین فراخوان «تصویر اربعین» را با محوریت «اتحاد و برادری شیعیان ایران و عراق» اعلام کرد.

به گزارش مبشرین به نقل از شبستان، این ستاد با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین جشنواره «تصویر اربعین» را برگزار می‌کند.

 

ستاد مردمی اربعین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با توجه به شیطنت‌های اخیر شبکه ها و رسانه‌های معاند برای ایجاد اختلاف میان ملت‌های دوست و برادر ایران و عراق، این فراخوان را با شعار "الحسین یجمعنا" که سرلوحه فعالیت‌های موکب‌های ایرانی- عراقی این ستاد در شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین قرار داده است، منتشر کرد.

 

براساس این گزارش، ترویج فرهنگ زیارت و خدمت رسانی مشترک به زوار در اربعین حسینی از مهمترین اهداف فراخوان «تصویر اربعین» است.

 

علاقمندان می تواند تصاویر پیاده‌روی اربعین حسینی با محوریت اتحاد و مشارکت در خدمت‌رسانی به زائران را به آدرس  Kanoonmasajed5@gmail.com ارسال کنند.

 

یادآور می شود، ستاد مردمی اربعین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  به برپایی ٤ موکب در شهرهای مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه و ٦ موکب در کشور عراق با مشارکت جوانان ایرانی و عراقی اقدام کرده است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=40620

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402