جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 09:29:22 GMT
کد خبر : 18116       تاریخ : 1397/01/01 08:12
 حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود
امام جمعه بوشهر:

حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ در بین همه افراد جامعه تبدیل شود.

به گزارش مبشرین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر در جمع مردم با تبریک سال جدید و تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: همه باید از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری امام هادی(ع) الگو بگیریم.

وی اضافه کرد: سالی که گذشت دارای فراز و نشیب‌های مختلف و متعددی بود و شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های متعددی برای کشور در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بودیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان و همکاری و مشارکت مردم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در مورد شعار امسال باشیم.

وی ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی یکی از مهمترین نیازهای امروز کشور است که باید برای تحقق آن تلاش ویژه‌ای صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تلاش برای توسعه عدالت در تمام سطوح جامعه و رفع مشکلات اقشار مختلف شد و افزود: مسئولان باید برای توسعه تولید، اشتغال، رفاه و عدالت در تمام سطوح و لایه‌های جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با آرزوی سالی توام با موفقیت برای همه مردم ایران اسلامی، بیان کرد: توسعه فضای کسب، کار و رزق حلال، اشتغال و عدالت باید از اولویت‌های مسئولان در سال جدید باشد./مهر

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=18116

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402