سه شنبه 28 فروردین سال 1403 Tue, 16 Apr 2024 14:16:50 GMT
کد خبر : 12202       تاریخ : 1396/07/30 20:49
اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص هزينه ثبت نام زائران اربعين

اطلاعيه سازمان حج و زيارت در خصوص هزينه ثبت نام زائران اربعين

سازمان حج و زيارت با انتشار اطلاعيه اي درمورد پرسش هاي مطرح شده در خصوص هزينه ثبت نام زايرين اربعين توضيحاتي داد.

به گزارش مبشرین به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، سازمان حج وزيارت با توجه به پرسش هاي مطرح شده در خصوص هزينه ثبت نام زايرين اربعين، منتشر كرد. دراين اطلاعيه آمده است:

همانگونه كه ملت شريف ايران استحضار دارند ستاد مركزي اربعين كشور (وزارت كشور) مسئوليت ساماندهي حركت عظيم اربعين را بر عهده دارد و سازمان حج و زيارت به عنوان يكي از كميته هاي زيرمجموعه و عضو ستاد مركزي اربعين صرفاً مسئوليت ثبت نام و اخذ رواديد بر اساس مصوبات و ضوابط ستاد مذكور را عهده دار مي باشد.

همانگونه كه در رسانه ها اعلام شد در پي تلاش هاي وزارت محترم كشور به عنوان رئيس ستاد اربعين كشور با هماهنگي وزارت محترم امور خارجه و بانك مركزي و مذاكره با سفارت عراق و مسئولين عراقي، سفارت عراق متقاعد شده است كه هزينه هاي صدور رواديد را به صورت ريالي دريافت نمايد. در همين راستا ستاد مركزي اربعين (وزارت كشور) به سازمان حج و زيارت كه در موضوع اربعين مجري مصوبات و تصميمات ستاد مذكور مي باشد، اعلام نمود كه ميزان هزينه ها در سامانه سماح طبق تصميم مذكور، (جمعاً با احتساب هزينه ريالي صدور رواديد و هزينه هاي پزشكي، بيمه و حق الزحمه دفاتر كارگزاران 199500 تومان) تغيير يابد و اجرايي شود.

لذا هزينه ريالي صدور رواديد كه اخيراً مطرح شده است با دستور ستاد محترم مركزي اربعين، در سامانه سماح منظور شده است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=12202

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402