شنبه 1 اردیبهشت سال 1403 Sat, 20 Apr 2024 03:57:29 GMT
کد خبر : 12017       تاریخ : 1396/07/20 09:51
اختتامیه دوازدهمين جشنواره ملی مشاعره رضوی برگزار شد+اسامی برگزیدگان

اختتامیه دوازدهمين جشنواره ملی مشاعره رضوی برگزار شد+اسامی برگزیدگان

مراسم تجلیل از برگزیدگان دوازدهمين جشنواره ملی مشاعره رضوی در جوار سواحل خليج فارس بندر بوشهر و با حضور مسئولان استاني برگزار شد و دوازدهمين جشنواره برترين هاي خود را شناخت.

به گزارش  مبشرین  به نقل از شبستان، سعيد بيابانكي، مجري و داور ناظر دوازدهمين جشنواره ملي مشاعره رضوي با بیان اینکه سه سهمیه، سهم جشنواره ملی مشاعره رضوی برای ره یافتن برگزیدگان به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا‌(ع) بود، گفت: محمداسماعيل رياضت از استان تهران با كسب تنديس جشنواره و لوح تقدير و كمك هزينه سفر حج عمره معادل 20ميليون ريال با اعلام رای نهایی هیئت داوران؛ حائز مقام اول جشنواره ملي مشاعره رضوي شد و زينب كاظمي از شهرستان دير مقام دوم را بدست آورد و هادي بردستاني از شهرستان دشتي نیز به عنوان نفر سوم این جشنواره شد.

 

مجري و داور ناظر دوازدهمين جشنواره ملي مشاعره رضوي به تكراري بودن منابع شعري در حوزه ادبيات رضوي اشاره كرد و اظهار داشت: سطح داوري ها در مشاعره رضوي سال 96 نسبت به سال قبل تخصصي و فني تر شده بود و آمادگي مشاعره كنندگان نيز به نسبه خود بود و لازم است كه برنامه ريزي و زمانبدي جشنواره با دقت بيشتري تنظيم و تدوين شود.

 

وي در ادامه خبرداد: فاطمه چگيني رجبي از استان تهران، فايزه السادات نقيب القراء از استان فارس، فاطمه بحريني مطلق از شهرستان دشتستان، زهرا جلاليان از شهرستان دشتستان و مژگان مقيمي از شهرستان تنگستان به ترتيب مقام چهارم تا هشتم را كسب كردند.

 

بيابانكي در پايان افزود: لوح تقدير و 4 ميليون ريال به مقام اول در بخش خانواده رضوي به خانواده بحريني مطلق اعطا شد و خانواده هاي كاظمي و بحريني مشتركا مقام دوم در بخش خانواده رضوي را با كسب لوح تقدير و جايزه نقدي 3 ميليون ريالي بدست آوردند.

 

خاطرنشان مي شود: آئين اختتاميه و تجلیل از داوران و برگزیدگان دوازدهمين جشنواره ملی مشاعره رضوی با حضور حميده ماحوزي، دبير شوراي فرهنگ عمومي و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و جمعي از مسئولان استاني شامگاه (19 مهر) در مجتمع فرهنگي 9دي شهر بوشهر و در جوار كرانه ساحلي خليج فارس برگزار شد و دوازدهمين جشنواره ملی مشاعره رضوی خاتمه يافت.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=12017

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402