پایان مرداد، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره مدهامتان +پوستر
ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور پوستر دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی جوانان مساجد را منتشر کرد. ۱۰ روز دیگر ثبت‌نام این مسابقات پایان می‌یابد.
كدخبر: 9982
1396/05/20

 

به گزارش مبشرین، ثبت‌نام جشنواره قرآنی مدهامتان تا پایان مردادماه 96 تمدید شد، متقاضیانی بین سنین 18 تا 30 سال قرار دارند (متولدین 1/5/66 تا 1/5/78) می‌توانند از اینجا صرفا در مسابقات قرآنی مدهامتان که در استان محل سکونتشان برگزار می‌شود شرکت کنند.

تمامی کسانی که رتبه اول تا سوم مرحله کشوری جشنواره‌های دهم و یازدهم مدهامّتان را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در همان رشته شرکت کنند.

تمامی شرکت‌کنندگان در دوازدهمین جشنواره مدهامّتان، به جز شرکت‌کنندگان در رشته صحت حمد و سوره و اذکار نماز،  پس از ثبت‌نام باید در آزمونی که به منظور توجه به بخش مفاهیم قرآن طراحی شده است، شرکت کنند.

این آزمون به صورت اینترنتی و مکتوب و  منبع آزمون آن جزوه‌ای است که در بخش پیوست همین خبر بارگذاری شده است. کل جزوه ارائه شده صرفاً مربوط  به شرکت‌کنندگان در رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه است و فقط  54 صفحه ابتدایی آن مربوط به شرکت‌کنندگان  سایر رشته‌ها است و نمره کسب شده در این آزمون در راهیابی شرکت‌کنندگان به مرحله کشوری تاثیر مثبت خواهد داشت. این آزمون سوم شهریورماه به صورت سراسری برگزار خواهد شد./تسنیم

منبع: