اجرای برنامه های مشترک دو نهاد حوزوی در بوشهر بررسی شد
جلسه هم افزایی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با مرکز خدمات حوزه استان با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان و معاونان در مرکز خدمات حوزه برگزار شد.
كدخبر: 78398
1401/11/09

به گزارش مبشرین، جلسه هم افزایی مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر با مرکز خدمات حوزه علمیه استان با حضور حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان و معاونان ظهر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه های علمیه استان بوشهر هدف از این جلسه را هم‌افزایی و همکاری بیشتر معاونت‌های حوزه علمیه استان با مرکز خدمات حوزه علمیه در اجرای برنامه‌های جاری حوزه های علمیه عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام امید ماندگار معاون تهذیب و حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب با اعلام ظرفیت‌های هر معاونت آمادگی خود جهت هم افزایی و برگزاری برنامه های مشترک هم راستا با این برنامه ها را اعلام کردند.

همچنین حجت الاسلام امیری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر نیز ضمن خیر مقدم، برنامه‌های مرکز خدمات که ظرفیت هم افزایی و همکاری دارند را مطرح کرد.

وی همایش مزدوجین، تجلیل از ممتازین، مفاخر و ایثارگران و خانواده شهدا، اردوهای خانوادگی و راهیان نور، آموزش قرآن به خانواده طلاب و روحانیون، استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان رشته سطح ۳ مشاوره استان، برگزاری جشنواره های ورزشی مخصوص خانواده طلاب و اساتید حوزه های علمیه را از جمله برنامه هایی دانست که می تواند با همکاری این دو مجموعه حوزوی انجام شود.

 

منبع: