امام جماعت مسجد امام صادق(ع) جزیره شیف معرفی شد
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بوشهر، حجت الاسلام جاسم کیمیایی به عنوان امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) شیف معرفی شد.
كدخبر: 78383
1401/10/07

به گزارش مبشرین، عصر امروز آیین معارفه حجت‌الاسلام جاسم کیمیایی امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) جزیره شیف با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، در مراسم معارفه امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) جزیره شیف، به اهمیت نماز جماعت اشاره کرد و اظهار داشت: با اقامه جماعت توسط امام، تشکل و نهضت شکل می‌گیرد و بعد از آن می‌توان انتظار منشأ خیرات و برکات را داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به متن حکم انتصاب حجت الاسلام کیمیایی اشاره کرد و افزود: در حکم انتصاب حجت‌الاسلام کیمیایی به عنوان امام جماعت، بر روی وظایف اجتماعی تأکید بسیار شده است.

وی با بیان اینکه انتقال معارف و حضور اجتماعی از ویژگی‌های اجتماعی امام جماعت است، گفت: احصاء و گردآوری نظام مسائل جزیره شیف، مأموریت ویژه‌ای است که باید با همکاری شورای اسلامی و هیئت امنای مسجد امام جعفر صادق(ع) جزیره شیف و ائمه جماعات سایر مساجد برنامه‌ریزی شود تا شاهد اقدامات قابل توجهی برای از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی باشیم.

 

منبع: