حضور ۲۲۰ قرآن‌آموز در رشته‌های مختف قرآنی در پایگاه دریایی بوشهر
مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) نداجا نزدیک به ۲۲۰ قرآن‌آموز آقا و خانم و دختر و پسر کارکنان این نیروی نظامی در رشته‌های مختلف قرآنی در پایگاه دریایی بوشهر دارد.
كدخبر: 78354
1401/07/12

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، ناوسروان عوض امانت، مسئول واحد نماز، قرآن و عترت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و مدیر مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) نداجا بوشهر، امروز ۱۲ مهرماه، با علیرضا یزاف، مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر و معاون امور رسانه‌ای بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در محل دفتر این بنیاد دیدار کرد. 

ناوسروان عوض امانت در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) نداجا بندر بوشهر پرداخت و اظهار کرد: مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) نداجا نزدیک به ۲۲۰ قرآن‌آموز آقا و خانم و دختر و پسر کارکنان این نیروی نظامی در رشته‌های مختلف قرآنی در پایگاه دریایی بوشهر دارد. 

فعالان قرآنی بوشهر حائز ۱۹ رتبه ملی در مسابقات قرآنی نداجا شدند

وی با اشاره به اینکه مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) امسال موفق به کسب ۱۶ رتبه ملی در مسابقات قرآنی نداجا شدند، افزود: رتبه سوم تیمی در سطح مسابقات کشوری نداجا و همچنین نیز طی دو دوره رتبه اول و سوم با سعی و تلاش گروه تواشیح دختران «جنات» در مسابقات سراسری تواشیح و همخوانی نداجا به پایگاه دریایی بوشهر رسید. 

حضور 220 قرآن‌آموز در رشته‌های مختف قرآنی در پایگاه دریایی بوشهر + عکس

تربیت ۷۵ نفر حافظ

امانت گفت: تاکنون ۷۵ دختر و پسر کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بندر بوشهر در کلاس‌های آموزشی مرکز قرآنی جامعةالقرآن امام صادق(ع) نداجا موفق به حفظ قرآن در رده‌های مختلف شده‌اند. 

اکران فعالیت‌های بنیادین قرآنی بوشهر در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی 

علیرضا یزاف، مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر، نیز در این جلسه بر همبستگی و پایداری در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و پژوهشی در حوزه فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: به‌زودی با همکاری رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری چندرسانه‌ای در بوشهر محتوای فاخری از روند فعالیت‌های قرآنی و عترتی و نماز و شهدای قرآنی تولید می‌شود و از طریق شبکه‌های سراسری تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی رونمایی و پخش خواهد شد. 

خبرنگار: حامد فکوری

 

منبع: