جزئیات اعزام مبلّغ هفته دفاع مقدّس و دهه آخر صفر
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت دهه آخر صفرالمظفر که مصادف است با هفته دفاع مقدّس اقدام به اعزام مبلغ می‌نماید.
كدخبر: 77349
1401/06/24

به گزارش مبشرین، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به رسالت فرهنگی و تبلیغی خود جهت تبلیغ دین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مناسبت دهه آخر صفر المظفر که مصادف است با هفته دفاع مقدّس، با شرایط ذیل اقدام به اعزام مبلغ می‌نماید:

برپایه این گزارش: اعزام در این مناسبت در دو قالب انجام می‌شود؛ اعزام گروه‌های تبلیغی جهادی به این صورت که اعزام گروه‌های تبلیغی توانمند و فعّال با هماهنگی و درخواست نهادهای فرهنگی منطقه پس از دریافت پیامک مدیر گروه از طریق سایت سمتا (samta.ir) برنامه تبلیغ گروهی را بارگذاری نموده و اعضا شرکت‌کننده در اعزام گروهی را تأیید نمایند.

همچنین: اعزام مبلّغان فردی که مبلّغان فردی با درخواست نهاد فرهنگی منطقه پس از دریافت پیامک از طریق سایت سمتا (samta.ir) درخواست اعزام خود را ثبت نمایند.

* شرایط اعزام

آمادگی و تعهد به اعزام از ۲۶ شهریور تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ (به مدت ۱۰ روز)، دریافت حکم اعزام صرفاً از یک نهاد تبلیغی امکان‌پذیر می‌باشد و تلبّس به لباس مقدّس روحانیت در ایام تبلیغی الزامی است.

همچنین: ثبت درخواست اعزام در سامانه سمتا از ۸ صبح شنبه ۱۲ شهریور آغاز و تا ۲۴ شهریور فعال می‌باشد و مبلغانی که علاوه بر تبلیغ حضوری، در فضای مجازی فعالیت دارند امتیازی در گزارش‌دهی برای آن‌ها لحاظ می‌گردد و گزارش تبلیغی و پیگیری تأیید آن (از سوی نهاد درخواست کننده، از طریق سامانه سمتا) بلافاصله پس از اتمام تبلیغ ارائه گردد.

 

منبع: