برگزاری میز خدمت تبلیغات اسلامی در استان بوشهر
میز خدمت تبلیغات اسلامی بوشهر، همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور مدیرکل و معاونین این اداره برگزار شد.
كدخبر: 74273
1401/04/08

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از میز خدمت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بازدید به عمل آورد.

میز خدمت تبلیغات اسلامی بوشهر، همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی و پژوهشی، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و حجت‌الاسلام حسین شیخی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر برگزار شد.

در این برنامه مدیرکل، و معاونین این اداره اقدام به پاسخگویی سؤالات مراجعین در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و امور مربوط به تشکل‌های میان تخصصی پرداختند.

گفتنی است، این میز خدمت در ۱۰ شهرستان استان از جمله شهرستان‌های کنگان، دیر، جم، عسلویه، دشتی، تنگستان، دشتستان، گناوه و دیلم در مصلای جمعه سراسر استان نیز برگزار شد و رؤسای ادارات شهرستان‌ها به همراه کارشناسان فرهنگی و قرآنی پاسخگوی سؤالات مردم نمازگزار بودند.

 

منبع: