برنامه های زائران با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد
جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد که برنامه های زیارات زائران با اوقات اقامه نماز تداخل نداشته باشد.
كدخبر: 74268
1401/04/04

به گزارش مبشرین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسین رکن الدینی» که به منظور رسیدگی به مشکلات و امور زائران سرزمین وحی با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در هتل الجاد مدینه حضور یافته بود در گفت و گو با حجاج و کارگزاران مستقر در این هتل در پاسخ به درخواست تعدادی از زائران، از دست اندرکاران امور اجرایی و فرهنگی کاروان ها خواست برنامه ها به نحوی پیش بینی و اجرا شود که زمان زیارات اماکن مقدسه در مدینه با زمان اقامه نماز تداخل نداشته باشد. 

 

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از نحوه ارائه خدمات به زائران مستقر در این هتل که از شهرهای اهواز ، دزفول و تهران بودند، مطلع شد و شنوای مسائل و دغدغه‌های آنان بود.


سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد حج و زیارت نیز که همراه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و برخی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری در این بازدید حضور داشت از خدمات حوزه اجرا و وضعیت اسکان، تغذیه و تردد زائران ایرانی جویا شد.


رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به دغدغه‌های زائران در حوزه اسکان همچون کوچک بودن اتاق‌ها، فشردگی جمعیت و فضای کم سالن، بیان کرد که حدود 50 درصد از هتل‌های شهر مدینه درحال بازسازی و یا درگیر عملیات ساخت‌وساز است.


سید صادق حسینی اظهار داشت: در چنین شرایطی تلاش کرده ایم تا هتل مناسب و در حد شأن زائران در مدینه تامین شود البته با توجه به وضعیت هتل ها در مکه شاهد شرایط بهتری در حوزه اسکان خواهیم بود.

منبع: