بازدید آیت‌الله صفایی‌بوشهری از آثار مفاخر روحانیت استان بوشهر
طی برنامه‌ای آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از آثار تاریخی و تالیفی به جامانده از برخی مفاخر روحانیت استان در بافت قدیم شهر بوشهر بازدید کرد.
كدخبر: 74204
1401/01/20

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با حضور در بافت قدیم شهر بوشهر، از برخی از بناهای تاریخی و آثار تالیفی به جامانده از مفاخر روحانیت استان بوشهر، ۲۲ فروردین‌ماه، بازدید کرد. 

در این بازدیدها که رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه بوشهر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر نیز حضور داشتند، آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن بازدید از بناهایی از جمله منزل آیت‌الله سید‌محمد‌تقی حجت، مسجد جمعه و مزار علامه شیخ‌حسن آل‌عصفور، منزل آیت‌الله مرتضی مجتهد‌اهرمی (علم الهدی) معروف به خانه مشروطیت، حسینیه و منزل علم بلادی، محل منزل علامه بلادی و مسجد بهبهانی‌ها با قرائت فاتحه یاد این بزرگان را گرامی داشت. 

وی همچنین در زمینه بازسازی و مرمت این بناهای تاریخی و باعظمت به مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

 

منبع: