پیام تسلیت رئیس شورای عالی مجمع اهل بیت در پی رحلت شیخ ناصر
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی درگذشت شیخ عبداللهی ناصر، عالم برجسته و مبلغ وارسته اهل بیت و نماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در کنیا را تسلیت گفت.
كدخبر: 69936
1400/10/29

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی درگذشت شیخ عبداللهی ناصر، عالم برجسته و مبلغ وارسته اهل بیت و نماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در کنیا را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

ضایعه ارتحال جانگداز عالم برجسته و مبلغ وارسته اهل بیت ونماینده مجمع جهانی اهل بیت (ع) در کنیا مرحوم مغفور جناب آقای شیخ عبداللهی ناصر را اصالتاً از سوی خود و نیابتاً از سوی اعضای مکرم و معزّز شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به فرزندان و خانواده و دوستان و مریدان آن مرحوم و مردم مسلمان آفریقا و کشور کنیا تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

مرحوم مغفور جناب استاد شیخ عبداللهی ناصر از پیشکسوتان تبلیغ و عالمان آگاه و بصیر وداعیان الی الله در کشور کنیا بودند و نقش مهمی در گسترش مکتب تشیع و معارف اهل بیت علیهم السلام و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ایفا نمود، فقید مجاهد شیخ عبداللهی ناصر توانست با تلاش‌های شبانه روزی خداپسندانه از طریق تألیف کتب دینی، ایراد خطبه‌های روشنگرانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی، تأسیس مراکز دینی و تبلیغی این معارف را در میان مسلمانان و مردم کنیا و عموم کشورهای شرق آفریقا ترویج نماید.

این سرباز اسلام با تعامل وحدت بخش و زندگانی متواضعانه خود تأثیر شایسته‌ای در وحدت و اخوت بین مسلمانان و جذب و نشر تشیح و پیروان اهل بیت علیهم السلام داشت که بی‌شک جز اعمال صالحه او و ذخیره آخرتش در پیشگاه خداوند کریم خواهد بود وموجب و جزای بیکران خواهد کرد.

امید است خداوند متعال آن فقید سعید را در درجات علیین و در جوار اولیا و ائمه اطهار علیهم السلام محشور و روحش را شاد نماید و برای بازماندگان و فرزندان گرامی وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

اینجانب مجدداً ضایعه فقدان این برادر فداکار و مجاهد فی سبیل الله را به پیشگاه امام زمان بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مراجع عظام و علما بلاد و عموم مردم و مسلمانان و پیروان اهل بیت مخصوصاً مردم آفریقا تسلیت عرض می‌نمایم
انا لله و انا الیه راجعون
محمد حسن اختری
رئیس شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)

منبع: